سامسونگ از لپ‌تاپ گلکسی بوک فلکس 2 آلفا رسما رونمایی کرد

شرکت سامسونگ بار دیگر از یک دستگاه گلکسی بوک جدید برای طرفداران وفادار خود رونمایی کرد. 2 روز قبل کمپانی کره‌ای لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360 خود مجهز به نمایشگرهای 13.3 و 15.6 اینچی را معرفی کرد. بعلاوه از مدل‌های جدید گلکسی بوک اودیسه و ورژن معمولی گلکسی بوک نیز رونمایی شد. با این‌حال سامسونگ در کنار این لپ‌تاپ‌های جدید زمینه دریافت پیش‌سفارش یک محصول ممتاز از طریق وبسایت آمریکایی خود را فراهم نموده است. این لپ‌تاپ جدید تحت‌عنوان گلکسی بوک فلکس 2 آلفا روانه بازار شده و همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ به‌عنوان جانشین مستقیم گلکسی بوک فلکس در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی بوک فلکس 2 آلفا

لپ‌تاپ جدید گلکسی بوک فلکس 2 آلفا همانند مدل نسل قبلی خود با 2 پیکره‌بندی 13.3 و 15.6 اینچی عرضه خواهد شد. نام فلکس 2 از قابلیت چرخش 360 درجه‌ای نمایشگر آن الهام گرفته شده است. این نمایشگر مجهز به یک پنل QLED با روشنایی معمول 400 نیتی و شدت روشنایی 600 نیتی در حالت Outdoor است. بعلاوه این نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ‌دی (1920×1080 پیکسل) بوده و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند. اکنون سامسونگ قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen را به یکی دیگر از محصولات جدید خود اضافه نموده است. بنابراین کمپانی کره‌ای به‌تدریج در حال کاهش ماهیت انحصاری قلم S Pen برای سری گلکسی نوت و گلکسی تب است.

لپ‌تاپ جدید سامسونگ با پردازنده‌های نسل یازدهمی شرکت اینتل روانه بازار می‌شود. کاربران می‌توانند از میان مدل‌های مجهز به پردازنده‌های Intel Core i5-1135G7 و Intel Core i7-1165G7 یکی را انتخاب کنند. هر 2 پیکره‌بندی مجهز به تراشه گرافیکی Iris Xe اینتل هستند. مدل پیشرفته‌تر با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR4X مجهز به فرکانس 4267 مگاهرتز و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD عرضه می‌شود. درگاه‌های ارتباطی این لپ‌تاپ جدید شامل یک پورت HDMI فول‌سایز، 2 پورت USB-A 3.2، یک درگاه USB-C، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی و جک صوتی هدفون است.

کمپانی کره‌ای وعده داده که باتری گلکسی بوک فلکس 2 آلفا با یک نوبت شارژ کامل تا حداکثر 18.5 ساعت شارژدهی خواهد داشت. باتری 54 وات‌ساعتی این دستگاه با سرعت بسیار مناسب 40 واتی قابل شارژ خواهد بود. سامسونگ لپ‌تاپ جدید خود را با مجموعه کاملی از اپلیکیشن‌ها و امکانات شامل DeX، Flow، Notes، Samsung Gallery، Recovery و Update روانه بازار می‌کند.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه

فرآیند دریافت پیش‌سفارش برای گلکسی بوک فلکس 2 آلفا هم‌اکنون در حال انجام است. فروش این محصول از روز 17 مه (27 اردیبهشت ماه) آغاز خواهد شد. در حال حاضر مدل 13.3 اینچی این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel i5-1135G7 با برچسب قیمتی 849 دلاری به فروش خواهد رفت. این مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. با این‌حال مشتریان در صورت تمایل به خریداری مدل پیشرفته‌تر مجهز به پردازنده Intel Core i7-1165G7، رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه SSD بایستی مبلغ 1049 دلار را پرداخت نمایند. متاسفانه سامسونگ جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری مدل 15.6 اینچی را اعلام نکرده است. با این‌حال بر اساس گمانه‌زنی‌ها در ماه آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون این محصول منتشر خواهد شد.

2 در مورد “سامسونگ از لپ‌تاپ گلکسی بوک فلکس 2 آلفا رسما رونمایی کرد”

  1. صفحه نمایش لمسی واسه لپ تاپ واقعا بیخوده ….
    پول الکی خرج کردنه
    هرکیو دیدم تاچ خریده یا تاچشو غیرفعال کرده یا کلا استفاده نمیکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH