آی‌پد مینی جدید اپل احتمالا دیرتر از موعد مقرر معرفی خواهد شد

شرکت اپل تبلت‌های سری آی‌پد مینی خود را در فواصل زمانی نسبتا طولانی به‌روزرسانی می‌کند و این پدیده چندان مایه تعجب نیست؛ زیرا ظاهرا غول کوپرتینویی به مدل‌های پیشرفته‌تر سری آی‌پد پرو خود علاقه بیش‌تری دارد. با این‌حال مدل به‌روزرسانی شده آی‌پد مینی احتمالا در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. البته به گفته یک تحلیل‌گر با نام مینگ چی‌کو این سناریو احتمالا کمی دیرتر از موعد مورد انتظار عملی خواهد شد.

آقای کو طی یادداشتی خطاب به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که وی پیش‌تر بر این باور بود که مدل جدید آی‌پد مینی در 6 ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. با توجه به شایعات منتشر شده پیرامون مدل ارتقایافته آی‌پد مینی بسیاری از کارشناسان از همان ابتدا پیش‌بینی کردند که این محصول احتمالا در جریان رویداد اخیرا برگزار شده Spring Loaded معرفی خواهد شد. با این‌حال بدیهی است که چنین سناریویی نهایتا عملی نشد.

اکنون اگرچه به برنامه زمانی خاصی برای معرفی آی‌پد مینی جدید اشاره نشده است؛ اما تا حدود زیادی می‌توان حدس زد که این محصول احتمالا در واپسین روزهای سال 2021 رونمایی خواهد شد. رویداد WWDC اپل عمدتا بر مقوله‌‌های نرم‌افزار و سرویس‌های کمپانی تمرکز دارد. این پدیده بدان معناست که در جریان رویداد فوق احتمالا به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون آی‌پد مینی اشاره نخواهد شد.

 

همچنین اپل احتمالا از معرفی آی‌پد جدید ضمن برگزاری مراسم رونمایی از آی‌فون‌های آینده خود نیز امتناع خواهد کرد؛ چرا که این رویداد عمدتا بر گوشی‌های آی‌فون و اپل واچ‌ها تمرکز دارد. این پدیده بدان معناست که آی‌پد مینی جدید احتمالا همزمان با برگزاری مراسم رونمایی از مک‌بوک به‌روزرسانی شده اپل در روزهای پایانی سال معرفی خواهد شد.

البته اطلاعات فوق صرفا در حد گمانه‌زنی بوده و لذا توصیه می‌شود تا به صحت و سقم آن‌ها با دیده تردید نگاه کنید.

1 در مورد “آی‌پد مینی جدید اپل احتمالا دیرتر از موعد مقرر معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH