گلکسی F22 سامسونگ با تراشه مدیاتک و ۶ گیگابایت رم در راه است

اگرچه شرکت سامسونگ یقینا به اندازه برخی رقبا برای نامگذاری محصولات خود از اسامی سردرگم‌کننده استفاده نمی‌کند؛ اما ظاهرا این تولیدکننده کره‌ای نیز با عرضه گوشی‌های سری گلکسی F، گلکسی M و گلکسی A بازی مشابهی را به‌راه انداخته است. تفاوت‌های میان این محصولات بعضا بسیار محدود بوده و در برخی موارد هیچ‌گونه اختلافی میان آن‌ها به چشم نمی‌خورد. بر اساس گزارشات اخیر اکنون کمپانی سامسونگ سرگرم توسعه دستگاه جدیدی موسوم به گلکسی F22 است. این هندست به احتمال فراوان بر پایه اسمارت‌فون گلکسی A22 طراحی خواهد شد. اخیرا تصویری از ورژن 5G گلکسی A22 در فضای اینترنت منتشر شده است.

این تصویر جنبه رسمی ندارد؛ چرا که هیچ‌کدام از مدل‌های گلکسی A22 و گلکسی A22 5G هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند. این در حالیست که طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات متعددی پیرامون این هندست‌ها بودیم.

به هرحال سری گلکسی F حداقل در بسیاری از جنبه‌ها از سری گلکسی A سامسونگ الهام گرفته شده است. البته گوشی‌های سری گلکسی F مدل‌های ری‌برند شده سری گلکسی A به‌شمار نمی‌روند. بنابراین انتظار می‌رود که گلکسی F22 از مشخصاتی بسیار مشابه با گلکسی A22 برخوردار باشد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که این هندست از کدام‌یک از مدل‌های 4G یا 5G گلکسی A22 الگوبرداری خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A22 5G با تراشه Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک و 6 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد.

بعلاوه انتظار می‌رود که گلکسی A22 (و به‌طور مشابه گلکسی F22) مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل ماژول اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تزئینی 2 مگاپیکسلی باشد. در قسمت جلویی گوشی نیز احتمالا از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای شکل استفاده خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A22 بالاخره در ماه آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. همچنین اسمارت‌فون گلکسی F22 نیز احتمالا به‌صورت همزمان در هندوستان عرضه می‌شود. با این‌حال حقیقت تنها با گذشت زمان روشن خواهد شد.

1 در مورد “گلکسی F22 سامسونگ با تراشه مدیاتک و ۶ گیگابایت رم در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH