نخستین ویدیوی زنده از آی‌فون 13 پرو مکس اپل منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل در اواخر سال جاری مدل‌های جدید آی‌فون خود را به بازار عرضه خواهد کرد. در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که این هندست‌ها تحت‌عنوان سری آی‌فون 13 معرفی خواهند شد. یکی از اعضای این خانواده احتمالا آی‌فون 13 پرو مکس نام دارد. این هندست پیشرفته‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین مدل در سری آی‌فون 13 محسوب می‌شود. اما طراحی ظاهری این اسمارت‌فون به چه ترتیب خواهد بود؟

به لطف ویدیوی اخیرا منتشر شده توسط فردی با شناسه Unbox Therapy دستگاهی به معرض نمایش گذاشته شده که احتمالا ماکت گوشی آی‌فون 13 پرو مکس به‌شمار می‌رود. البته بایستی اذعان کرد که این ماکت با کیفیت و ظرافت بسیار بالا ساخته شده است. بر اساس محتوای ویدیو حداقل در نگاه نخست به‌نظر می‌رسد که طراحی آی‌فون 13 پرو مکس تفاوت فاحشی با مدل نسل قبلی این هندست نخواهد داشت.

با این‌حال پس از بررسی دقیق‌تر به وجود برخی تغییرات کوچک و ظریف نظیر دوربین‌های پشتی پی خواهیم برد. اکنون به‌نظر می‌رسد که اندازه لنزهای دوربین در مقایسه با آی‌فون 12 پرو مکس افزایش یافته است. بر اساس شنیده‌ها به‌کارگیری دیافراگم عریض‌تر یکی از پیشرفت‌های احتمالی در مقوله دوربین قلمداد می‌شود. بدین‌ترتیب توانایی گوشی برای عکس‌برداری در فضاهای کم‌نور افزایش خواهد یافت.

در قسمت جلویی نیز به‌نظر می‌رسد که اپل برای آی‌فون 13 موقعیت قطعه گوشی را جابه‌جا نموده و آن‌را به سمت لبه دستگاه نزدیک‌تر کرده است. اگرچه دستگاه ماکت واقعا روشن نیست؛ اما ناچ تعبیه شده روی نمایشگر به وضوح قابل رویت بوده و ظاهرا اندازه آن در مقایسه با سری آی‌فون 12 کاهش یافته است. با توجه به شایعات اخیر این مورد نیز یکی دیگر از تغییرات احتمالی مدل‌های آینده آی‌فون محسوب می‌شود.

همان‌طور که گفته شد؛ این دستگاه یک ماکت مصنوعی است؛ بنابراین اظهارنظر پیرامون میزان دقت آن امری دشوار خواهد بود. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا به صحت و سقم اظهارات فوق با دیده تردید نگاه کنید. اما این ویدیو کماکان می‌تواند محتمل‌ترین تصویر غیررسمی از آی‌فون 13 تا به امروز را در اختیار کاربران قرار دهد.

2 در مورد “نخستین ویدیوی زنده از آی‌فون 13 پرو مکس اپل منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH