اچ‌تی‌سی در هفته آینده از 2 هدست جدید وایو رونمایی خواهد کرد

اگرچه امروزه کمپانی اچ‌تی‌سی احتمالا اسمارت‌فون‌های بسیار محدودی را تولید می‌کند؛ اما این برند تایوانی کماکان در عرصه واقعیت‌مجازی حضوری قدرتمند دارد. رویداد Vivecon این شرکت در روزهای 11 و 12 مه (21 و 22 اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها ضمن برگزاری این مراسم از 2 هدست واقعیت‌مجازی جدید رونمایی می‌شود. یکی از این هدست‌ها دستگاهی جدید و مستقل با نام Vive Focus 3 Business Edition بوده و دیگری احتمالا یک هدست پیشرفته مخصوص PC با نام Vive Pro 2 خواهد بود.

این رویداد به‌صورت مجازی برگزار شده و کمپین تبلیغاتی آن نیز با انتشار چندین تصویر از سخت‌افزارها در رسانه‌های اجتماعی در جریان است. یکی از تصاویر نشان‌دهنده دستگاهی مشکی‌‌رنگ با دوربین‌های ردیاب خارجی بوده و اچ‌تی‌سی در قسمت زیرین این دوربین‌ها عبارت “آیا برای فعالیت در دنیای واقعیت‌مجازی آماده هستید؟” (?Ready to work in virtual reality) را حک نموده است. در این میان اگرچه به جزئیات مربوط به دستگاه احتمالا اشاره نشده است؛ اما بی‌تردید این محصول یک کالای سازمانی به‌شمار خواهد رفت.

بر اساس اعلام منابع خبری هدست Focus 3 Business Edition با برچسب قیمتی 1474 یورویی/ 1771 دلاری در اسناد کمپانی رویت شده است. هدست وایو پرو 2 یقینا با قیمت‌گذاری ارزان‌تر معادل تنها 842 یورو/ 1012 دلار عرضه خواهد شد. متاسفانه پیرامون مشخصات هیچ‌کدام از این 2 دستگاه جزئیات خاصی در دست نیست؛ اما با برگزاری رویداد Vivecon طی هفته آینده یقینا جزئیات بیش‌تری در این رابطه اعلام خواهد شد.

2 در مورد “اچ‌تی‌سی در هفته آینده از 2 هدست جدید وایو رونمایی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH