تصویر و مشخصات هواوی P50 پرو پلاس در فضای اینترنت منتشر شد

موجودی قطعات الکترونیکی انبار شده توسط شرکت هواوی روبه اتمام است و کمپانی چینی به‌دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی ایالات‌متحده کماکان قادر به خریداری قطعات جدید نیست. با این‌حال هواوی در تدارک رونمایی از اسمارت‌فون‌های سری P50 است. این‌بار هواوی در عوض معرفی پرچم‌داران جدید خود طی فصل بهار احتمالا در فصل تابستان از آن‌ها رونمایی خواهد کرد. گوشی‌های جدید سری P احتمالا شرایطی مشابه با آخرین پرچم‌داران کمپانی را تجربه خواهند کرد. در این میان هواوی تلاش می‌کند تا از آخرین برگ برنده خود در صنعت اسمارت‌فون به شکلی جذاب و دیدنی رونمایی کند. بنابراین خانواده هواوی P50 احتمالا از پیشرفته‌ترین امکانات در بازار و مهم‌تر از همه در بخش دوربین بهره‌مند خواهند شد. هواوی P50 پرو پلاس پیشرفته‌ترین نماینده پرچم‌دار کمپانی به‌شمار می‌رود و امروز یک تصویر باکیفیت از این پرچم‌دار در فضای اینترنت منتشر شده است.

تصویر و مشخصات هواوی P50 پرو پلاس منتشر شد

طراحی هواوی P50 پرو پلاس با تصویر ذهنی ما چندان بیگانه به‌نظر نمی‌رسد؛ چرا که پیش‌تر نیز تصاویری از این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شده بود. پنل جلویی گوشی از طراحی مشابه با پرچم‌داران سری گلکسی S سامسونگ برخوردار است؛ اما دوربین اصلی هندست از الگوی کاملا اصیل و منحصربه‌فرد بهره می‌گیرد. بی‌تردید این ماژول غول‌پیکر موجب تمایز شما از کاربران سایر هندست‌ها خواهد شد. جالب‌ترین نکته این‌که هواوی P50 پرو پلاس مجهز به 5 سنسور دوربین بوده و کمپانی برای نخستین بار در یک هندست از این تعداد سنسور دوربین بهره گرفته است.

یکی از دوربین‌ها مجهز به لنز پریسکوپی بوده و حسگر مجاور آن نیز احتمالا جهت ثبت تصاویر ماکرو یا تحلیل اطلاعات عمق صحنه به‌کار گرفته می‌شود. همچنین برند لایکا نیز در این قسمت قابل رویت است.

بر اساس شایعات هواوی P50 پرو پلاس مجهز به سنسور 1 اینچی IMX800 ساخت شرکت سونی خواهد بود. این سنسور توسط دوربین اصلی تعبیه شده روی پنل پشتی گوشی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. دوربین هواوی P50 پرو پلاس بر مقوله بزرگنمایی تمرکز داشته و از زوم دیجیتالی 200 برابری پشتیبانی خواهد کرد. در میان سایر ویژگی‌های شاخص دوربین به وجود یک لنز مایع اشاره شده است؛ مشخصه‌ای که اکنون کمپانی سال‌هاست روی توسعه آن کار می‌کند.

در رابطه با سایر خصوصیات برجسته هواوی P50 پرو پلاس بایستی خاطرنشان کرد که این اسمارت‌فون احتمالا مجهز به یک نمایشگر اولد 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ پاسخ‌دهی 300 هرتزی خواهد بود. باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی، تراشه کایرین 9000، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی و سیستم‌عامل اختصاصی Harmony OS 2.0 سایر ویژگی‌های این هندست را تشکیل می‌دهند.

پس از چندین مورد نقل و انتقال سریالی شرکت هواوی بالاخره در خصوص زمان رونمایی از پرچم‌داران آینده سری P50 خود تصمیم‌گیری کرد. حداقل برخی دست‌اندرکاران از این بابت اطمینان داشته و حتی از روز 17 ژوئن (27 خرداد ماه) به‌عنوان موعد معرفی این هندست‌ها یاد می‌کنند. انتظار می‌رود که در جریان برگزاری این رویداد مطبوعاتی صرفا از اسمارت‌فون‌های جدید هواوی رونمایی شود.

3 در مورد “تصویر و مشخصات هواوی P50 پرو پلاس در فضای اینترنت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH