جدول زمانی جدید به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به اندروید 11 منتشر شد

سال گذشته کمپانی HMD Global نقشه راه عرضه به‌روزرسانی اندروید 11 برای اسمارت‌فون‌های نوکیا را منتشر کرد. بر این اساس قرار بود مجموعا 15 اسمارت‌فون نوکیا در حد فاصل 3 ماهه چهارم سال 2020 تا 3 ماهه دوم سال 2021 آخرین ورژن سیستم‌عامل اندروید را دریافت نمایند. از این تعداد 7 هندست پیش‌تر به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت کردند؛ در حالی‌که انتشار آپدیت برای برخی مدل‌ها با تاخیر مواجه شده است. پیش‌تر تصور می‌شد که سایر هندست‌ها نیز در چارچوب زمانی مقرر به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت خواهند کرد؛ اما اکنون مشخص شده که کاربران برخی اسمارت‌فون‌های نوکیا برای چشیدن طعم اندروید 11 بایستی مدت بیش‌تری منتظر بمانند.

کمپانی HMD نقشه راه بازنگری شده انتشار به‌روزرسانی اندروید 11 برای اسمارت‌فون‌های نوکیا را منتشر کرده است. بر این اساس اسمارت‌فون‌های نوکیا 6.2، نوکیا 7.2 و نوکیا 9 PureView که پیش‌تر قرار بود به‌روزرسانی اندروید 11 را در 3 ماهه دوم سال 2021 دریافت نمایند؛ اکنون این آپدیت را در 3 ماهه سوم سال و حد فاصل ماه‌های جولای تا سپتامبر دریافت خواهند کرد.

فهرست اسامی هندست‌هایی که در دوره 3 ماهه جاری به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت می‌کنند؛ شامل نوکیا 1 پلاس، نوکیا 5.4، نوکیا 1.4، نوکیا 2.4، نوکیا 1.3، نوکیا 2.3، نوکیا 3.4 و نوکیا 5.3 هستند. 4 مدل آخر قرار بود پیش از ماه آوریل به‌روزرسانی اندروید را دریافت کنند. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این‌بار HMD به برنامه زمانی اعلام شده خود پایبند خواهد بود یا خیر.

2 در مورد “جدول زمانی جدید به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به اندروید 11 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH