بهترین گوشی های هوشمند که برای اجرای بازی مناسب هستند

اگر بازی کردن بخشی از روتین زندگی شما باشد، می‌دانید که ایرادهای نرم افزاری گوشی، فریز شدن تصویر و کند بودن فرایند پردازش چقدر می‌تواند آزار دهنده باشد. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم برای لذت بردن از بازی‌هایتان سراغ بهترین گوشی‌های هوشمند گیمینگ بروید. در این مقاله ما شش نمونه از بهترین بازی‌های گیمینگ موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. Asus ROG phone 5

مدل ROG 5 ایسوس نه تنها یکی از گوشی‌های بسیار عالی برای گیمرهاست؛ بلکه کسانی که گیمر حرفه‌ای نیستند هم می‌توانند از این مدل استفاده کرده و لذت ببرند. ایسوس این مدل خود را در بهار 2021 وارد بازار کرد، بنابراین یکی از مدل‌های تازه نفس آن است که با وزنی معادل 238 گرم و اسکرین سایزی معادل 6.78  اینچ یکی از گوشی‌های سبک و نسبتا بزرگ این برند به شمار می‌آید که استفاده را برای گیمر آسان می‌کنند.

پردازشگر ROG اسنپ دراگون 888 است و باتری آن ظرفیتی معادل شش هزار mAH دارد، به این معنی که به علت بازی‌های متعدد زود خالی نخواهد شد. همچنین رزولوشن این مدل 1080 در 2448 پیکسل است که در میان گوشی‌های هم‌رده خود رزولوشن بسیار خوبی به شمار می‌آید.

عملکرد این گوشی عالی ارزیابی شده و صفحه نمایش و اسپیکرهای آن نیز بسیار خوب عمل کرده‌اند.

  1. Lenovo Legion Phone Duel
درباره گوشی لژیون لنوو

اگر به دنبال یک گوشی با نرم افزاری در حد عالی هستید، مدل لژیون لنوو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی جذاب که در اکتبر 2020 وارد بازار شد، وزنی معادل 239 گرم و اسکرین سایزی معادل 5.65 اینچ دارد. رزولوشن آن 1080 در 2340 است و با پردازنده اسنپ دراگون 865 پلاس کار می‌کند. گوشی مثل سایر گوشی‌های لنوو اندرویدی است و رمی معادل 12 الی 16 گیگا بایت را به خود اختصاص داده است. باتری آن نیز 5000mAH ظرفیت دارد که می‌تواند برای گیمرها ایده‌آل باشد. ضمن اینکه هر وقت که باتری تمام شود، گوشی به صورت فوق سریع یا Super Fast شارژ خواهد شد. قدرت پردازش این گوشی نیز در نوع بسیار بالا و عالی است. برای تهیه بازی‌های مورد علاقه‌تان و انجام آن‌ها روی این گوشی یا بقیه مدل‌ها می‌توانید از بازی‌های رایگان یا بازی‌هایی که نیاز به پرداخت دارند، استفاده کنید. برای نصب گزینه اول مشکلی نخواهید داشت ولی برای خرید بازی‌های پولی به تهیه گیفت کارت با قیمت های مختلف نیاز پیدا خواهید کرد. مراکز فروش گیفت کارت انواع گیفت کارت آیتونز، گوگل پلی، استیم و … را برای کاربران با نیازهای مختلف فراهم می‌کنند که با بودجه شما نیز همخوانی خواهد داشت.ن

  1. Nubia Red Magic 5G

همان‌طور که از اسمش برمی‌آید این گوشی قرار است جادویی باشد و واقعا هم برای گیمرها همین طور است. این مدل توسط ZTE در مارچ 2020 معرفی شد. وزن نوبیا رد 218 گرم و اسکرین سایز آن 6.65 اینچ است. گوشی با پردازنده اسنپ دراگون 865 کار می‌کند و رزولوشنی معادل 1080 در 2340 پیکسل دارد. رم این گوشی هشت الی 12 گیگا بایتی و استورج آن 128 تا 256 گیگ است. باتری نیز ظرفیتی معادل 4500 mAH دارد. از دیگر ویژگی‌هایی که برای گیمرها جذاب خواهد بود نمایش 144 Hz است که لذت بازی کردن را چند برابر خواهد کرد.

  1. Black Shark 3

بلک شارک یا کوسه سیاه یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های گیمینگ است که در بهار 2020 وارد بازار شد. این گوشی 222 گرم وزن دارد و سایز اسکرین آن6.67 اینچ است. رزولوشن گوشی 2080 در 2440 پیکسل بوده و با سی پی یو اسنپ دراگون 865 فعالیت می‌کند. ظرفیت رم هشت الی 12 و ظرفیت استورج 128 الی 256 گیگا بایت است. ظرفیت باتری نیز 4720 mAh بوده که برای گیمینگ مناسب است. کاربران درباره ویژگی‌های مثبت این گوشی به امکانات خوب آن و ظرفیت بالای دوربین‌ها اشاره کرده‌اند که در این مطلب قابل بررسی بیشتر است.

  1. Razer Phone 2
گوشی گیمینگ razer phone 2

ریزر فون 2 یکی دیگر از مدل‌هایی است که اختصاصی انجام بازی طراحی شده است و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. این گوشی که به دلیل گذشت حدود سه سال از تولید آن (اکتبر 2018)، دچار افت قیمت هم شده است، جزو گوشی‌هایی است که می‌توان آن را با قیمتی مناسب‎تر تهیه کرد.

ریزر فون 2، وزنی 205 گرمی و اسکرین سایزی 5.72 اینچی دارد که ابعاد آن را نسبت به سایر گوشی‌ها کوچکتر می‌کند؛ اما همچنان کاربردی است. پلتفرم این مدل Android 9 Pie بوده و رزولوشن آن 2560 در 1440 است. باتری گوشی نیز ظرفیتی معادل 4000 mAh را به خود اختصاص داده است. رفرش ریت Refresh Rate این گوشی 120hz است که برای بسیاری از گیمرها مطلوب است. تنها مشکل آن کم بودن ظرفیت استورج آن نسبت به قیمت آن است که استورجی 64 گیگا بایتی را در بر می‌گیرد.

  1. هواوی p40 Lite

در بهار 2020 یکی از گوشی های هواوی به نام p40 Lite وارد بازار شد که از هر جهت برای گیمرها نوید بخش بود به جز قیمت آن. این گوشی هواوی که جزو جدیدترین انواع مدل‌های آن است، وزنی سبک و معادل 183 گرم دارد و ضخامت آن 8.7 میلی متر است. پلتفرم گوشی اندروید 10 بوده و رزولوشنی معادل 1080 در 2310 پیکسلی دارد. گوشی همچنین ظرفیت باتری معادل 4200 mAh را به خود اختصاص داده است و با چیپ‌ست Kirin 810 (7nm) کار می‌کند. امکانات بالا و عملکرد قوی این گوشی آن را به گزینه مناسبی برای گیمرها تبدیل کرده است. برای مشاهده انواع جدید گوشی هواوی به همراه لیست قیمت کلیک کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “بهترین گوشی های هوشمند که برای اجرای بازی مناسب هستند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH