یک قاتل آمریکایی برای ردیابی قربانی خود از آی‌فون استفاده کرد!

چنان‌چه تاکنون گوشی آی‌فون خود را گم کرده باشید؛ در این‌صورت یقینا می‌دانید که با استفاده از اپلیکیشن Find My اپل به‌راحتی می‌توانید آن‌را پیدا کنید. بی‌تردید وجود چنین قابلیتی مفید و کاربردی به‌نظر می‌رسد؛ اما مشخصه فوق ظاهرا می‌تواند برای اهداف نامناسب نیز به‌کار گرفته شود؛ موردی که اخیرا در ایالت فلوریدا آمریکا مشاهده شده و طی آن یک فرد مظنون به ارتکاب قتل برای ردیابی قربانی خود از گوشی آی‌فون استفاده کرده است.

بر اساس گزارشات مخابره شده شخص مظنون به قتل قربانی خود را درون یک مرکز خرید و در حال خریداری اقلامی از فروشگاه‌های گران‌قیمت مشاهده کرده است. سپس وی آی‌فون خود را به اتومبیل قربانی متصل کرد. در ادامه فرد قاتل به کمک همدست دیگر خود به برنامه مهمانی که مقتول نیز در آن حضور داشت وارد شد و کلیه اشیاء قیمتی مقتول و سوئیچ خودروی لکسوس وی را مطالبه کرد.

در جریان این نزاع خانگی قربانی به ضرب گلوله به قتل رسید. همچنین اگرچه خودروی مقتول به سرقت رفت؛ اما در ادامه توسط یک راننده کامیون کشف شد. به گفته این راننده یک کیسه پلاستیکی حاوی تعداد زیادی آهنربا و یک گوشی آی‌فون به قسمت زیرین خودروی مقتول متصل شده بود؛ تاکتیکی که احتمالا برای ردیابی موقعیت قربانی مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه فرد متهم به قتل دستگیر شد و اکنون وی با اتهاماتی نظیر سرقت از خانه با ماسک و سلاح گرم، قتل درجه اول با استفاده از سلاح گرم و سرقت خودرو و اشیاء گران‌قیمت با سلاح گرم در انتظار محاکمه است.

2 در مورد “یک قاتل آمریکایی برای ردیابی قربانی خود از آی‌فون استفاده کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH