تصاویر زنده از ایربادهای پیشرفته آینده سونی منتشر شد

ایربادهای WF-1000XM3 ساخت شرکت سونی احتمالا یکی از بهترین ایربادهای بی‌سیم موجود در بازار به‌شمار می‌روند. بنابراین تصمیم کمپانی ژاپنی برای عرضه مدل جانشین این محصول طی سال جاری کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. خوش‌بختانه اخبار جدید تائید می‌کنند که ایربادهای WF-1000XM4 به‌زودی روانه بازار خواهند شد.

وبسایت Walkman Blog اخبار مربوط به ایرفون‌های پرچم‌دار آینده سونی را دنبال نموده است. این ایرفون‌ها احتمالا در اوایل ماه ژوئن به‌طور رسمی معرفی می‌شوند. حداقل آخرین اسناد ثبت شده در کمیته ارتباطات فدرال (FCC) چنین نظریه‌ای را تائید می‌کنند.

تصاویر زیر از یک فایل PDF استخراج شده و هنوز نمی‌توان اطمینان داشت که آیا محتوای آن‌ها نشان‌دهنده طراحی نهایی ایربادهای آینده سونی است یا خیر. در واقع این تصاویر متعلق به نمونه اولیه محصول هستند. با این‌حال محتوای تصاویر با طراحی نمونه موجود درون جعبه خرده‌فروشی که تصویر آن در اوایل سال جاری لو رفته بود کماکان مطابقت دارد. بنابراین طراحی محصول نهایی نیز احتمالا با نمونه کنونی تفاوت چندانی نخواهد داشت.

همچنین اکنون مشخص شده که ایربادهای WF-1000XM4 سونی با شارژدهی حداکثر 6 ساعته باتری عرضه شده و از فناوری Hi-Res Audio پشتیبانی خواهند کرد. طبیعتا این گجت‌ها همراه با یک کیس شارژ عرضه خواهند شد؛ مشخصه‌ای که به افزایش مدت شارژدهی باتری کمک خواهد کرد.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ شرکت سونی احتمالا در ماه آینده از ایربادهای WF-1000XM4 رونمایی خواهد کرد. این رویداد احتمالا در روز 9 ژوئن (19 خرداد ماه) یا حوالی همین تاریخ برگزار خواهد شد. با این‌حال کماکان توصیه می‌شود تا به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

2 در مورد “تصاویر زنده از ایربادهای پیشرفته آینده سونی منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH