بازگشت گوشی‌های تاشو توسط سامسونگ

در دوره کنونی گوشی‌های هوشمند، تولید تلفن همراهی با طراحی قدیمی آن‌هم از نوع تاشو، کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما واضح است که سامسونگ هیچ نگرانی از این بابت ندارد. این برنامه با تولید گوشی بانام SCH-W789 Hennessy در سال 2013 و تنها جهت ارائه در کشور چین آغاز شد؛ اما امروز این کمپانی کره‌ای سعی دارد تا نمونه‌ای رسمی از این مدل تاشو را وارد بازار کند.

samsung-master-1-650x0

خبری که در صفحه Flicker سامسونگ منتشرشده است بیان می‌دارد، این سری تلفن همراه دارای قابلیت مکالمه در شبکه‌های 2G و 3G را دارا بوده و طراحی آن با الهام از گلکسی نوت ۳، با استفاده از چرم طبیعی دوخته‌شده در پشت و جلو گوشی انجام‌شده است.

صرف‌نظر از سرعت انتقال دیتا در این گوشی، این دستگاه دارای صفحه‌نمایشی ۳ اینچی بوده و رابط کاربری فوق‌العاده راحتی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. بااینکه این تلفن همراه از سری گوشی‌های پیشرفته بازار الهامی نگرفته است، اما در امکانات این گوشی می‌توان گام شمار و رادیو FM را مشاهده کرد.

سری جدید و مدرن گوشی‌های تاشو در رنگ‌های نقره‌ای متالیک، قرمز شرابی و سیاه ‌و سفید براق عرضه خواهند شد.

قبل از اینکه بدنبال دلیل اصلی سامسونگ برای ارائه این‌چنین تلفن‌های همراهی بگردیم، این کمپانی خود معتقد است که هدف اصلی این سری تلفن‌های همراه، نسل‌های قدیمی و یا میانی گوشی‌هاست که نمی‌توانند همانند اسمارت فون ها در بازار مانور دهند.

این گوشی‌ با نام Master، در محدوده قیمتی 230 دلار وارد بازارهای کره جنوبی خواهد شد. چیزی معادل 240 هزار وون کره جنوبی.

همچنین این کمپانی کره‌ای اعلام کرده است که فعلا هیچ برنامه جهت ارائه و عرضه این گوشی به بازارهای غربی ندارد، اگر شما به دنبال تازه کردن خاطرات خود هستید، می‌توانید با سفری به کره جنوبی نوستالژی‌های خود را دوباره زنده کنید!

2 در مورد “بازگشت گوشی‌های تاشو توسط سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH