رونق بازار آپارتمان تهران را در کیلید رصد کنید

با بررسی وضعیت بازار مسکن در سال‌های اخیر به‌وضوح مشاهده می‌شود که به دلیل عدم اتخاذ سیاست‌های منطقی و راهبردی، بسیاری از سوءمدیریت‌ها در بخش مسکن، تورم، وجود دلالان و سوداگران و بنا به اظهارنظر بسیاری از کارشناسان و محققان حوزه مسکن تحریم‌ها این بازار را دچار تنشی جدی کرده است به شکلی که بسیاری از شهروندان و متقاضیانی که در صدد خرید و اجاره مسکن بودند دیگر به تأمین آپارتمان در تهران نشدند.

وضعیت مسکن در سال‌های اخیر به‌قدری بغرنج شد که زندگی در آپارتمان تهران شکلی رؤیاگونه یافت و بسیاری از افراد که درگذشته به‌راحتی امکان سکونت در آپارتمان در تهران را داشتند مجبور به سکونت به شهرهای حاشیه‌ای و حتی مهاجرت معکوس شدند که به طور حتم این جابه‌جایی تأثیر چشمگیری را در زندگی آنها داشت.

اما در حال حاضر که بحث رفع تحریم‌ها و همچنین انتخابات ریاست‌جمهوری کشور به میان آمده است بسیاری در انتظارند تا در سال جاری با برخی از تغییر و تحولات تا حدی وضعیت بازار مسکن مدیریت شده و وضعیت ساخت‌وساز و قیمت‌ها تحت نظارت و کنترل منطقی قرار گیرد تا شاید متقاضیان آپارتمان تهران در این آشفته‌بازار بیش از این دچار آسیب و ضرر و زیان نشده و بتوانند سرپناه مناسبی را برای خود و خانواده داشته باشند.

در چنین شرایطی سازندگان آپارتمان تهران نیز دست نگه‌داشته اند تا ببینند که رفع تحریم‌ها و انتخابات ریاست‌جمهوری کشور چه تأثیری را در کاهش قیمت ارز و در نهایت مصالح ساختمانی خواهد داشت تا با دانش بیشتری از قیمت‌ها اقدام به ساخت آپارتمان در تهران کنند تا با این روش فاصله عرضه و تقاضا در زمینه بازار آپارتمان تهران کمتر شود.

در چنین شرایطی نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی بر این باور است که در حالی که با توجه به وضعیت نامساعد قیمت آپارتمان تهران تقاضا به دلیل کاهش قدرت خرید شهروندان کاهش‌یافته است به نظر می‌رسد که باید توجه ویژه‌ای را به وضعیت معیشتی آحاد مردم کرد.

هادی ساداتی با اشاره به وضعیت مسکن در سال 1400 معتقد است که با توجه به طرح مجلس شورای اسلامی در رابطه با جهش مسکن و ارائه پیش‌نویس وام به متقاضیان امید می‌رود که تا حدی وضعیت معیشتی شهروندان برای خرید آپارتمان تهران بهبود بیابد و این بازار تا حدی دچار تحرک شود.

اما دررابطه‌با تأثیر تحریم‌ها و سیاست‌های خارجی بر مسکن و ساخت‌وساز نیز ساداتی بر این باور است که تحریم‌های خارجی تأثیری را بر مسکن و ساخت‌وساز نداشته است بلکه برخی سوءمدیریت‌ها و افزوده شدن قیمت‌های کذایی و حبابی مصالح ساختمانی است که باعث این شرایط شده است.

حال برای کنترل قیمت آپارتمان تهران بسیاری چشم بر انتخابات ریاست‌جمهوری دوخته‌اند تا شاید در دولت جدید تدابیری برای پایین آمدن قیمت‌های کذایی در بخش مصالح ساختمانی اندیشیده شود و با افزایش ساخت‌وسازها فاصله میان عرضه و تقاضا کمتر شود.

خرید آپارتمان در دریان نو

با توجه به شرایط نامناسبی که در بازار مسکن وجود دارد بسیاری از افراد در تلاش برای خرید آپارتمان برای سکونت خود و خانواده در محله‌های دیگری هستند تا متناسب با بودجه و انتظارات خود ملکی مناسب را تهیه کنند به همین دلیل امروز سری به محله دریان نو می‌زنیم تا در صورت ضرورت با دانش بیشتری اقدام به خرید آپارتمان در دریان نو کنید.

این محله که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته است در شمال شرقی میدان آزادی و در میان خیابان‌های بهبودی و ستارخان و بزرگراه‌های شیخ فضل‌الله و یادگار امام واقع شده است بنابراین اگر علاقه‌مند به خرید آپارتمان در دریان نو هستید نگرانی در خصوص تردد به نقاط مختلف تهران نخواهید داشت زیرا امکان تردد از میدان آزادی و بزرگراه‌های شیخ فضل و الله و یادگار امام این دغدغه را رفع کرده و در هر ساعت از شبانه‌روز امکان رفت‌وآمد به نقاط مختلف تهران از این محله وجود دارد.

محله دریان نو در مقایسه با محله‌های هم‌جوار خود محله‌ای جذاب و سرسبز و خوش‌آب‌وهوا هم به شمار می‌رود زیرا در این محله وجود بوستان‌های چمن، انقلاب، دوستان، ارکیده و کمیته در این محل امکان زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا را برای ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دریان نو فراهم کرده بنابراین برای افرادی که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای سرسبز و خوش‌آب‌وهوا هستند، محله دریان نو می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

علاوه بر وجود پارک‌های متعدد در محله دریان نو با نگاهی به گذشته این محله می‌توان به این نکته رسید که منطقه دریان نو از گذشته به دلیل وفور باغ‌های انگور از زیبایی خاصی برخوردار بوده که به این دلیل طرشت نامیده می‌شد. این محله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به علت وجود شرکت سازنده پودر لباسشویی دریا به دریان نو تغییر نام گرفت و شکلی جدید را به خود گرفت.

برای علاقه‌مندان به خرید و پاساژ گردی نیز محله دریان نو منطقه‌ای جذاب است زیرا نزدیکی این محله به ستارخان و بازارچه سنتی این محله شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دریان نو اقلام موردنیاز خود را از همین محله تهیه کرده و ضمن خرید و از پاساژ مفید و مغازه‌ها و فروشگاه‌های متعدد مایحتاج خود را از دریان نو خریداری کنند.

بافت محله دریان نو مدرن و نوساز است زیرا به‌مرورزمان باغ‌های متنوع جای خود را به آپارتمان‌های چندطبقه و نوساز داده و شکل منطقه را تغییر داده است به همین دلیل اگر علاقه‌مند به خرید آپارتمان در دریان نو هستید در محله‌ای نوساز و جدید سکونت خواهید کرد.

اما محله دریان نو نیز همانند سایر محله‌های تهران از خیابان‌های معروفی برخوردار است که قیمت خرید آپارتمان در این خیابان‌های بیشتر است به همین منظور اگر از سطح درآمدی بالاتری برخوردار هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به خیابان یکم، حبیب‌الله، زنجان شمالی، بلوار سعادت و گل‌ها بزنید و با خرید آپارتمان در دریان نو و این خیابان‌ها زندگی جذاب‌تری را داشته باشید.

محله دریان نو هم یکی از محله‌های با اهمیت تهران است زیرا وجود ادارات و سازمان‌های مهمی همچون شهرداری مناطق 2 و 10، اداره راهنمایی‌ورانندگی غرب، سازمان آب و فاضلاب، اداره بنیاد جانبازان منطقه 2، شرکت ملی گاز ایران، ناحیه انتظامی غرب تهران، پاسگاه راهنمایی منطقه 12،مرکز تلفن شهید چمران، مجتمع مخابراتی شهید یگانه و حوزه انتظامی 18 باعث شده که محله دریان نو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد بنابراین اگر علاقه‌مند به خرید آپارتمان در دریان نو هستید لازم است بدانید که در منطقه‌ای مهم سکونت خواهید داشت.

قیمت‌های آپارتمان‌های محله دریان نو متوسط رو به بالاست بنابراین اگر تمایل به خرید آپارتمان در دریان نو دارید با مشاهده آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید هستید می‌توانید آپارتمان‌هایی رابین متری  26 میلیون و 100 هزار تومان تا متری 46  میلیون و 600 هزار تومان بیابند.

خرید آپارتمان در دزاشیب

از آنجا که تمایل به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و جذاب در شمال شهر تهران شکلی رؤیاگونه دارد و هر فردی علاقه‌مند به یک زندگی رؤیایی است محله دزاشیب که در شمیرانات و منطقه یک شهرداری است می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای شما باشد.

محله دزاشیب که یکی از محله‌های لوکس و پر طرف‌دار تهران است از جنوب با امامزاده قاسم و شمال تپه‌های قیطریه همسایه است و یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای تهران محسوب می‌شود به همین دلیل اگر طرف‌دار زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا هستید با خرید آپارتمان در دزاشیب می‌توانید به خواسته خود دست یابید.

با مروری به گذشته محله دزاشیب به‌وضوح می‌توان به این مسئله پی برد که دزاشیب یکی از مناطق قدیمی شمال تهران است که بسیاری از افراد معروف و مشهور در تمامی حوزه‌ها در این محله سکونت کرده‌اند بنابراین اگر تمایل به خرید آپارتمان در دزاشیب دارید لازم است که بدانید که با سکونت در این محله زندگی در محله‌ای اصیل و قدیمی در کنار آپارتمان‌های لوکس و مدرن را تجربه خواهید کرد.

اما دسترسی‌های محله دزاشیب نیز بسیار مناسب است به شکلی که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دزاشیب با سکونت در این محله می‌توانند از خیابان‌های کامرانیه و شریعتی و بزرگراه صدر به هر نقطه از تهران رفت و آمد داشته باشند و دغدغه درگیری در ترافیک‌های سرسام‌آور تهران را نداشته باشند.

اما جذابیت‌های محله دزاشیب تنها موارد ذکر شده منتهی نمی‌شود یکی از ویژگی‌های اصلی این محله که آن را از نقاط مختلف شهر متمایز می‌کند برخورداری از آب‌وهوای مطلوب این منطقه است زیرا وجود بوستان‌ها و پارک‌های فراوان در هر گوشه و کناری از این محله بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دزاشیب اوقات فراغت خود و خانواده را در کنار دوستان در این بوستان‌ها سپری کرده و ضمن استشمام هوای فرح‌بخش از طبیعت زیبا و منحصر به فرد این منطقه بهره‌مند شوند. از جمله بوستان‌های معروف این محله می‌توان به بوستان گل محمدی در منطقه نخجوان، بوستان مینا و پارک مهر اشاره کرد که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دزاشیب افراد مختلفی نیز از اقصی‌نقاط تهران برای پرکردن لحظاتی خاطره‌انگیز به این بوستان‌ها می‌روند

اما علاوه بر موارد ذکر شده به دلیل قدیمی بودن بافت محله دزاشیب در این منطقه اماکن تاریخی و دیدنی فراوانی نیز وجود دارد بنابراین اگر علاقه‌مند به مشاهده آثار تاریخی هستید همچون توریست‌ها و گردشگران می‌توانید برای دیدن این اماکن به منطقه دزاشیب مراجعه می‌کنند.

از جمله آثار تاریخی این محله می‌توان باغ‌های مجدالدوله، حاجی فخرالملک، محمد صراف و نظر و ایگار در کنار مسجد شیخ علی، عمر رمضون و حمام بوعلی را نام برد که هرساله علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دزاشیب شمار زیادی از افراد از این اماکن دیدن می‌کنند.

در محله دزاشیب در کنار خانه‌های قدیمی آپارتمان‌های مدرنی نیز ساخته شده است که وجود این آپارتمان‌ها شرایطی را ایجاد کرده که هر فردی با هر سلیقه‌ای در این محله بتواند ملک خود را بیابد و با استفاده از مراکز خرید معروفی همچون مرکز خرید روشا، روما، کیمیا و بازار میوه‌وتره‌بار باهنر زندگی مملو از آرامشی را در این محله تجربه کند.

همان‌طور که گفته شد باتوجه‌به امکانات و شرایط مناسبی که محله دزاشیب از آن برخوردار است متقاضیان خرید آپارتمان در دزاشیب را بیشتر قشر مرفه جامعه تشکیل می‌دهند بنابراین اگر از بودجه‌ای مناسب برخوردار هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به سامانه هوشمند کیلید بزنید و ضمن مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه آپارتمان‌هایی رابین متری 44 میلیون و 300 هزار تومان تا متری 49 میلیون و 700  هزار تومان یافته و در صورت تمایل خریداری کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “رونق بازار آپارتمان تهران را در کیلید رصد کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH