گوگل پیکسل 6 احتمالا مجهز به یک دوربین پریسکوپی خواهد بود

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت گوگل به‌زودی با عرضه اسمارت‌فون پیکسل 6 خانواده گوشی‌های هوشمند پیکسل خود را به‌روزرسانی خواهد کرد. تنها چند روز پیش یک خبرچین مشهور با نام Jon Prosser تصاویری از اسمارت‌فون‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را به اشتراک گذاشت. بدین‌ترتیب تصویری دقیق از طراحی این هندست‌ها در اختیار مخاطبان قرار گرفت. تصاویر نشان می‌دهند که سری پیکسل 6 با الگوی طراحی جذاب و متفاوت نسبت به مدل‌های پیشین عرضه خواهد شد.

در حال حاضر تصویر دیگری از لنز دوربین هندست‌های پیکسل 6 منتشر شده است. این تصاویر ظاهرا متعلق به طرح‌های مفهومی گوشی‌ها هستند؛ اما بر اساس اطلاعات دست‌اندرکاران صنعتی می‌توانند نشان‌دهنده محصول نهایی خارج شده از خطوط تولید باشند. تصاویر از به‌کارگیری 3 سنسور دوربین در سری پیکسل 6 حکایت دارند. یکی از این سنسورها با وجود بهره‌گیری از لنز پریسکوپی توجه مخاطبان را به سوی خود جلب می‌کند. در این میان مولفه‌های مشابه سنسور چهارم نیز به چشم می‌خورد که بر اساس اعلام منابع صنعتی یک حسگر طیفی یا فلیکر است.

“من در رابطه با اسمارت‌فون پیکسل 6 پرو با اسم رمز Raven به اطلاعات جدیدی دست یافته‌ام. اکنون شایعاتی به گوش می‌رسند که نمونه‌ مشابه آن‌ها پیش‌تر در خصوص دوربین مدل‌های پیکسل 5a یا پیکسل 5 پرو منتشر نشده بود. با این‌حال پیرامون صحت و سقم شایعات فوق نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. در قسمت فوقانی فلاش دوربین روزنه‌ای مشابه حفره میکروفون قابل مشاهده است؛ اگرچه ماهیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.” – Mayur Gadhiya؛ 14 مه 2021

تصاویر منتشر شده توسط Jon Prosser نشان می‌دهند که دوربین سری پیکسل 6 درون یک ماژول عریض‌تر مستقر خواهد شد. این ماژول از سمت چپ به سمت لبه سمت راست کشیده شده و از چیدمان افقی برخوردار است. بنابراین طراحی ماژول دوربین در مقایسه با الگوی مربعی‌شکل مورد استفاده در مدل‌های پیشین متفاوت خواهد بود.

“گوگل پیکسل 6 پرو مجهز به یک لنز پریسکوپی و حسگر طیفی/ فلیکر خواهد بود. تصویر مفهومی از ماژول دوربین این هندست چند روز پیش منتشر شده است.” – TechDroider؛ 14 مه 2021

بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی سری پیکسل 6 گوگل از طریق تراشه سفارشی کمپانی با اسم رمز Whitechapel تامین خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این هندست‌ها به‌همراه اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر روانه بازار شوند. در حال حاضر جزئیات محدودی پیرامون مشخصات این گجت‌ها منتشر شده است؛ اما انتظار می‌رود که به‌تدریج شاهد انتشار شایعات و جزئیات جدیدی پیرامون سری پیکسل 6 باشیم. همچنین در خصوص زمان معرفی رسمی اسمارت‌فون‌های آینده گوگل نیز هیچ‌گونه جزئیات خاصی در دست نیست.

3 در مورد “گوگل پیکسل 6 احتمالا مجهز به یک دوربین پریسکوپی خواهد بود”

  1. چیزی که کمتر کسی متوجه میشه و ازش خبر داره اینه که
    پیکسل ۶ گوگل اولین گوشی دارای دوربین زیر نمایشگر هست . با توجه به پتنت جدید دوربین زیر نمایشگر ثبت شده توسط گوگل و میزان برآمدی بسیار بزرگ در پیکسل ۶ و عکس های اسکرین شات از اندروید ۱۲ (در گوشی بدون ناچ)
    به طور قطع میتوان نتیجه گرفت که پیکسل ۶ گوگل دارای اولین گوشی دارای دوربین زیر صفحه نمایش گوگل است !!!!

  2. همیشه واسم سوال بوده که این خبرچینا از کجا خبرارو میگیرن حالا ایانش به کنار خب به چه دردشون میخوره؟؟
    بنظر من که چارتا دروغ میگن یکیش راست در میاد اسم خودشونم میزارن خبرچین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH