شرکت گوگل نخستین خرده فروشی خود را در تابستان امسال افتتاح خواهد کرد

خرده فروشی‌ها یکی از روش‌های مورد استفاده شرکت اپل برای فروش محصولات خود به مشتریان محسوب می‌شوند. این فروشگاه‌ها به مشتریان امکان می‌دهند تا کار با تقریبا تمامی دستگاه‌های اپلی را امتحان نمایند. این پدیده موجب می‌شود تا مشتریان پیش از خریداری یک محصول از کارکرد دقیق آن مطلع شوند. با این‌حال مشتریان محصولات گوگل بعضا بایستی بر اساس مشاهدات یا مطالعات آنلاین کالای موردنظر خود را انتخاب نمایند.

را به باور گوگل کلیه محصولات این شرکت مفید و کاملا کاربردی هستند. اما چنان‌چه شما پیش از خریداری کالاهای مختلف مایل به امتحان کردن آن‌ها هستید؛ در این‌صورت یقینا خوشحال خواهید شد که بدانید شرکت گوگل به‌دنبال افتتاح نخستین خرده فروشی خود است.

کمپانی اخیرا اعلام کرد که نخستین خرده فروشی فیزیکی تاریخ خود را در شهر نیویورک افتتاح خواهد کرد. گوگل در گذشته اقدام به راه‌اندازی غرفه‌های سیار نموده است.

اما فروشگاه نیویورک نخستین مقر دائمی گوگل در جهان به‌شمار می‌رود. گوگل در اظهاراتی اعلام کرد: “ما کارشناسانی را در اختیار داریم که به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند تا حداکثر بهره‌وری را از دستگاه‌های خود دریافت نمایند. اقدامات کمکی کارشناسان شامل عیب‌یابی دستگاه، تعمیر پیکسل‌های معیوب نمایشگر یا کمک به نصب برنامه‌ها روی دستگاه است. مهم نیست که شما کاربر قدیمی دستگاه‌های پیکسل بوده یا برای اطلاع از کارکرد نمایشگرهای Nest کنجکاو هستید و یا قصد دارید در یکی از کارگاه‌های آموزشی برگزار شده ما طی سال مشارکت نمایید. کارشناسان ما با ارائه راهنمایی‌های تخصصی و مشاوره‌های شخصی‌سازی شده به مشتریان مساعدت‌های ویژه‌ای را برای رفع نیازهای آن‌ها ارائه خواهند داد.”

فروشگاه جدید در شهر چلسی مستقر شده و به‌عنوان شعبه‌ای از دفتر مرکزی گوگل در شهر نیویورک فعالیت خواهد کرد. این فروشگاه در فصل تابستان افتتاح خواهد شد. کمپانی هنوز به برنامه‌های احتمالی خود برای افتتاح فروشگاه‌های بیش‌تر هیچ اشاره‌ای نکرده است. اما این تصمیم احتمالا تا حد زیادی به میزان موفقیت فروشگاه جدید گوگل بستگی دارد.

2 در مورد “شرکت گوگل نخستین خرده فروشی خود را در تابستان امسال افتتاح خواهد کرد”

  1. چرا تو ایران از این خرده فروشیا ندازیم؟
    میریم تو مغازه روشن نمیکنه میگه اگه میخری روشن کنم بعدش نخریم فحش میخوریم ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH