مروری بر اخبار جنجالی هفته: از کری‌خوانی وزیر در توییتر تا دیدگاه رییس بانک مرکزی در خصوص رمزارزها

با رسیدن به روز پایانی هفته، قصد داریم تا مروری بر اخبار مهم، جنجالی و پربازدید داخلی طی هفته گذشته داشته باشیم. در هفته گذشته اخبار مربوط به واکنش توییتری به کری‌خوانی وزیر ارتباطات، هک شدن اطلاعات بانک ملت و دستگیری سینا استوی،جزو پر بازدیدترین اخبار بودند.

در ادامه اخبار پربازدید و جنجالی هفته را مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی هر یک، می‌توانید متن کامل خبر را بخوانید:

واکنش کاربران به توییت جنجالی وزیر ارتباطات پس از بازی دربی

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که بارها و بارها علاقه خود به تیم فوتبال پرسپولیس را در شبکه‌های اجتماعی بازگو کرده و سابقه فراوانی در کری‌ خوانی برای تیم استقلال دارد، شب گذشته و پس از برگزاری نود و پنجمین دربی پایتخت که با برد تیم پرسپولیش تهران همراه بود، در صفحه شخصی خود در توییتر و همچنین استوری اینستاگرام، نسبت به این برد واکنش نشان داد.


دیدگاه متفاوت نامزدهای انتخاباتی در خصوص مساله فیلترینگ و ارزهای دیجیتال

هرچند هنوز فهرست نهایی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری 1400 از سمت شورای نگهبان اعلام نشده، اما نامزدهای ثبت‌نام کرده از روزهای پیش، فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده و سخنان قابل تاملی در خصوص حوزه‌های مربوط به فناوری از جمله فیلترینگ و وضعیت ارزهای دیجیتال در ایران را بیان می‌کنند.


رییس بانک مرکزی: از اقدامات شتابزده نسبت به بازار ارزهای‌دیجیتال خودداری خواهیم کرد

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی کشور، در خصوص بازار رمزارزها اعلام کرد: تا زمان ترسیم نقشه راه اقتصادی کشور در خصوص ارزهای دیجیتال، از هرگونه تصمیم شتابزده در این خصوص خودداری خواهیم کرد.


سینا استوی مدیر صرافی کریپتولند دستگیر شد + بیانیه انجمن بلاکچین ایران

سینا استوی، مدیر صرافی کریپتولند و پروژه بریج Bridge، به دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی، به اتهام اختلال در نظام اقتصادی بازداشت شد.


سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی فناپ در پلتفرم بازار اینترنتی خدمات پستی پادرو

ساعاتی پیش، رویداد آنلاین اعلام مرحله جدید سرمایه‌گذاری در پادرو که توسط فناب صورت گرفته، برگزار شد. این مراسم با اجرای داریوش صفاریان‌پور و با حضور کیوان جامه‌بزرگ معاون توسعه راهبردی و امور شرکت‌های فناپ، محمود کریمی رییس هیات مدیره پادرو و پشوتن پورپزشک مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار پادرو برگزار شد.


غیر رسمی: اطلاعات هویتی برخی از مشتریان بانک ملت در فضای مجازی منتشر شد

بر اساس اطلاعات غیر رسمی، اطلاعات برخی از مشتریان بانک ملت در شبکه‌های اجتماعی فاش شده است.


اینترنت رایگان برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در فضای مجازی

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع خبرنگاران گفت: ما قصد داریم برای فراهم آوردن شرایط مناسب تبلیغات عادلانه برای همه نامزدهای انتخاباتی، امکانات ویژه‌ای برای تبلیغات این نامزدها در فضای مجازی فراهم کنیم.

2 در مورد “مروری بر اخبار جنجالی هفته: از کری‌خوانی وزیر در توییتر تا دیدگاه رییس بانک مرکزی در خصوص رمزارزها”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH