معرفی اولین لپتاپ اندرویدی توسط HP

کمپانی HP  در حرکتی جالب، اقدام به معرفی لپتابی ارزان قیمت که دارای سیستم عامل اندروید می باشد نمود. این لپتاب ۱۴ اینچی دارای سیستم عامل اندروید 4.3 (جیلی بین) بوده و در رنگ های مختلفی به بازار عرضه خواهد شد.

001

پردازنده HP SlateBook توسط شرکت nvidia تهیه شده است. این پردازنده ۴ هسته ای از نوع Tegra 4 است که قدرتی معادل 1.8 گیگاهرتز را به کاربر ارائه می کند. این لپتاب دارای ۲ گیگابایت رم از نوع DDR3 بوده و فضای داخلی جهت ذخیره اطلاعات با حجم های متفاوت 16 ، 32 و 64 گیابایتی وارد بازار خواهد شد.

صفحه نمایش ۱۴ اینچی این لپتاب HP، از نوع Bright بوده، از قابلیت تاچ خازنی استفاده کرده و رزولوشنی معادل 1920 در 1080 پیکسل را به کاربر عرضه می کند. روشنایی این لپتاب معادل 270 نیت است.

002

از دیگر مشخصات این لپتاپ می توان به بلوتوث، Wi-Fi،  چهار اسپیکر قدرتمند از نوع Beast Audio و وب کم با کیفیت HD اشاره کرد.

از پورت های ارتباطی به کار رفته بر روی این لپتاپ خوش قیمت، می توان به سه پورت USB 3، دو پورت USB2 و یک پورت HDMI اشاره کرد. طبیعتا این دستگاه دارای ورودی و جک 3.5 mm صدا و ورودی میکروفن نیز می باشد.

003

وزن SlateBook Pc حدودا 1.7 کیلوگرم بوده و 16 میلیمیتر باریکی این دستگاه است.باتری پیش بینی شده برای این نوت بوک توانایی ۹ ساعت ذخیره را دارد.

این دستگاه زیبا، در ماه آگوست با قیمتی در حدود 399 دلار معادل یک میلیون و دویست هزار تومان قابل تهیه می باشد.

HP درگذشته عضوی دیگری از این خانواده را بانام chromebook معرفی کرده بود. این نوت‌بوک ۱۱ اینچی دارای رزولوشن 1366 در 768 بوده و پردازنده آن ۲ هسته‌ای و از نوع سامسونگ Exynos 5250 باقدرت 1.7 گیگاهرتز بود.

کروم بوک دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بود که در کنار آن کاربر اجازه استفاده از 100 گیگابایت فضای رایگان Google Drive را برای دو سال داشت.

این لپتاپ سایر مشخصات معمول لپ‌تاپ ها اعم از بلوتوث، وب کم، وای فای و … را دارا بود و با قیمتی در حدود 250 دلار به بازار عرضه شد.

004

 

 

2 در مورد “معرفی اولین لپتاپ اندرویدی توسط HP”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH