کامپیوتر all-in-one جدید اچ‌پی با کارت گرافیک RTX 2080 معرفی شد

این روزها بازار لپ­‌تاپ بسیار داغ‌ ­است و خریداران زیادی دارد. به این ترتیب افراد کمی هستند که به خرید رایانه­‌های All-in-one علاقه نشان می­‌دهند. به همین دلیل شرکت­‌های تولیدکننده کمتر به سمت رایانه­‌های All-in-one می­‌روند و بازار این محصول روند نزولی را طی می­‌کند. با این حال، هر از گاهی شاهد معرفی محصولاتی از این قبیل هستیم. باتوجه به موارد ذکر شده، معرفی کامپیوتر All-in-one قدرتمندی که بتواند توجه کاربران را به خود جلب کند کمی غیر معمول است اما در نمایشگاه CES 2020 شرکت اچ‌­پی رایانه All-in-one جدید و قدرتمندی را با نام Envy 32 معرفی کرده‌ ­است که با وجود مشخصاتی که دارد، می­‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب‌ کند.

کامپیوتر All-in-one جدید اچ‌­پی که Envy 32 نام­‌دارد، دارای صفحه­‌نمایش 31.5 اینچی 4K به همراه HDR600 (روشنایی 600 نیت) و همچنین کارت­‌گرافیک RTX 2080 از نوع Max-Q است؛ که با وجود فرکانس پردازشی کمتر نسبت‌­به RTX 2080 معمولی، مصرف انرژی کمتری دارد. Envy 32 به‌­عنوان اولین رایانه All-in-one، توسط شرکت انویدیا برای پروژه RTX Studio مورد تایید قرار گرفته‌­ است. به این ترتیب این دستگاه می­‌تواند از هسته‌­های RTX جهت استفاده از قابلیت­‌های Ray Tracing و هوش­‌مصنوعی در برنامه­‌هایی که از این قابلیت­‌ها پشتیبانی می­‌کنند، بهره‌­گیرد.

اچ­‌پی در Envy 32 از پردازنده Core i7-9700 اینتل به­‌همراه 32 گیگابایت رم استفاده کرده‌­است. همچنین در کنار این موارد باید حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع SSD را نیز اضافه­‌کرد. اچ­‌پی مدعی است که Envy 32 عریض‌­ترین صفحه‌­نمایش 4K را دربین تمام رایانه­‌های All-in-one دارد. این دستگاه دارای حاشیه بسیار کمی در اطراف نمایشگر است و 92.8 درصد از فضای جلوی دستگاه به صفحه‌­نمایش اختصاص یافته‌­است. Envy 32 اولین رایانه رومیزی جهان است که از یک صفحه­‌نمایش با HDR600 بهره می­‌برد و همچنین دارای کنتراست 6000:1 است.

اچ­‌پی درکنار سخت‌­افزار قدرتمند، قابلیت­‌های متنوع دیگری نیز در این دستگاه به‌­کار برده‌­است. شرکت اچ­‌پی همچنین ادعا می­‌کند که Envy 32 بلندترین صدا را دربین تمامی رایانه­‌های All-in-one تولید می­‌کند. البته این ادعا باتوجه به استفاده از بلندگوها و ساب­‌ووفر شرکت مطرح Bang & Olufsen در جلوی دستگاه، چندان غیر واقعی به‌­نظر نمی‌­رسد. از قابلیت­‌های ویژه و منحصربه­‌فرد این دستگاه می­‌توان به امکان گوش­ دادن موسیقی درحالتی که دستگاه خاموش است، اشاره­‌کرد. به این ترتیب از Envy 32 می‌­توان به عنوان یک سیستم صوتی مجزا نیز بهره‌برد. یکی دیگر از ویژگی­‌های جالب این دستگاه پد شارژ بی­سیم Qi بوده که در پایه دستگاه قرار گرفته‌­ و حتی در حالتی که دستگاه خاموش است نیز می‌­تواند گجت­‌های کاربر را شارژ کند. Envy 32 از امروز با قیمت پایه 1600 دلار دردسترس علاقه­‌مندان قرار می­‌گیرد.

1 در مورد “کامپیوتر all-in-one جدید اچ‌پی با کارت گرافیک RTX 2080 معرفی شد”

  1. میلاد خوش‌خلقت

    سیستم بازی‌خوری نیست، ولی برای انجام کارهای سنگین دیگر، عالی خیر، ولی خوب است.
    سپاس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH