جزئیات دریافت بسته اینترنت رایگان یک ماهه برای شرکت در میتینگ‌های انتخاباتی اعلام شد

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، در صفحه شخصی اینستاگرام خود، شرایط دریافت بسته اینترنت همراه رایگان انتخاباتی را اعلام کرد.

جهرمی که روز گذشته اعلام کرده بود یک بسته اینترنت رایگان جهت شرکت در میتینگ‌ها و کنفرانس‌های آنلاین انتخاباتی برای همه مردم کشور در نظر گرفته شده است، امروز شرایط دریافت این بسته را اعلام کرد.

وزیر ارتباطات دیروز در توییتر نوشت: با تجویز و تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و به منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به جای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های اینترنت یک‌ماهه رایگان به همه مردم ایران عرضه خواهد شد.

به گفته وزیر ارتباطات، ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را در دستور کار قرار داده و علاوه بر دستوراتی که به ستادهای انتخاباتی برای استفاده از این ظرفیت فرستاده شده، از وزارت ارتباطات هم خواسته تا بسته‌های رایگان اینترنت را برای تمامی مردم در نظر بگیرد.

در همین راستا وزارت ارتباطات یک بسته اینترنت همراه 7 گیگابایتی یک ماهه، برای تمام مردم در نظر گرفته است، برای دریافت این بسته باید در سامانه وزارت ارتباطات ثبت نام کرد. جهری در اینستاگرام خود اعلام کرد:

  • ما برای شما یک بسته 7 گیگابایتی اینترنت یک ماهه به‌عنوان هدیه در نظر گرفته‌ایم.
  • به هر کدملی یک بسته تعلق می‌گیرد.
  • برای اینکه شبکه یکباره تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت نام در طی یک هفته انجام می‌شود، تقسیم بندی ثبت‌نام بر اساس رقم آخر کد ملی خواهد بود.
  • هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یکماه اعتبار دارد.
  • این بسته‌ها فقط بر روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهند شد.
  • از امروز عصر، ثبت‌نام آغاز خواهد شد.
  • بسته‌های فعال فعلی شما، در حالت رزرو، نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقیمانده بسته قبلی شما قابل استفاده خواهد بود.
  • ما با هیچ کسی برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعالسازی نیز نخواهیم کرد، ثبت نام هم صرفا از طریق سایتی خواهد بود که امروز از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد. بنابراین مراقب کلاهبرداران باشید.

2 در مورد “جزئیات دریافت بسته اینترنت رایگان یک ماهه برای شرکت در میتینگ‌های انتخاباتی اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH