کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در روز 17 خرداد ماه آغاز خواهد شد

اپل امروز اعلام کرد که کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان این شرکت در روز 7 ژوئن (17 خرداد ماه) آغاز خواهد شد. این رویداد 3 روزه در روز 20 خرداد ماه به پایان خواهد رسید. امسال نیز مشابه سال گذشته این رویداد به‌صورت کاملا مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.

نخستین روز کنفرانس مطابق روال معمول شلوغ‌ترین روز کاری به‌شمار رفته و در این روز غول کوپرتینویی سخنرانی افتتاحیه را ایراد نموده و پیرامون پیشرفت‌های آینده در سیستم‌عامل‌های iOS، iPadOS، macOS، WatchOS و tvOS توضیحاتی را ارائه خواهد کرد. بعلاوه کمپانی احتمالا از برخی سخت‌افزارهای جدید نیز رونمایی خواهد کرد.

کاربران برای تماشای سخنرانی آغازین کنفرانس می‌توانند به وبسایت اپل مراجعه نموده و یا از اپلیکیشن Apple Developer، برنامه Apple TV روی پلتفرم‌های سازگار و یوتیوب استفاده کنند. همچنین گردهمایی Platforms State of the Union برای توسعه‌دهندگان نیز در روز نخست رویداد WWDC 2021 برگزار خواهد شد. توسعه‌دهندگان با حضور در این گردهمایی می‌توانند پیرامون ابزارها، فناوری‌ها و پیشرفت‌های جدید اپل که در جریان کنفرانس معرفی خواهند شد؛ اطلاعات کسب کنند. این مراسم از طریق مراجعه به اپلیکیشن Apple Developer و وبسایت رسمی Apple Developer قابل دسترس خواهد بود.

همچنین اپل جلسات معمول بررسی عمیق و آزمایشگاه‌های یک‌به‌یک خود را برای توسعه‌دهندگان برگزار خواهد کرد. این اقدام به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا با مهندسان اپل و افرادی که روی ویژگی‌های خاص یا APIها کار می‌کنند؛ به‌صورت بی‌واسطه گفتگو نمایند. بدین‌ترتیب هرگونه سردرگمی و تردید توسعه‌دهندگان در رابطه با پلتفرم برطرف خواهد شد.

اعضای برنامه توسعه‌دهندگان اپل می‌توانند با بیش از 1000 متخصص اپل به‌صورت یک‌به‌یک ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره آزمایشگاهی آن‌ها بهره‌مند شوند. از روز 8 ژوئن (18 خرداد ماه) فیلم‌های مربوط به جلسات هر روزه در برنامه Apple Developer و وبسایت Apple Developer منتشر خواهند شد.

سایر رویدادها شامل فعالیت‌ها و مراسمات ویژه نظیر کدنویسی یا چالش طراحی و سخنرانی برخی مهمانان خواهند بود. همچنین اپل مراسم اهدای جوایز Apple Design Award برای اپلیکیشن‌های منتشر شده در اپ استور را برگزار خواهد کرد. شرکت در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل طی سال 2021 همانند رویداد WWDC 2020 برای کلیه توسعه‌دهندگان پیش‌تر ثبت‌نام کرده کاملا رایگان است.

1 در مورد “کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در روز 17 خرداد ماه آغاز خواهد شد”

  1. این سمینارو مراسمات مجازی بی روح و مسخره اس. اصلا یه جوریه خیلی بیخوده. برگزار نکنن بهتره تا این مجازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH