هواوی در تدارک عرضه تبلت پرچم‌دار میت‌ پد ‌پرو 2 با تراشه قدرتمند است

اخیرا مشخصات دقیق یک تبلت با شماره مدل WGR-W09 در پایگاه داده بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رویت شده است. بر اساس گزارشات این تبلت هواوی میت پد پرو 2 نام دارد و به‌عنوان جایگزین مدل فعلی میت پد پرو روانه بازار می‌شود.

بر اساس اطلاعات فهرست گیک‌بنچ این تبلت مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. اگرچه پیرامون مدل تراشه به‌کارگیری شده اطلاعات دقیقی در دست نیست؛ اما اکنون می‌دانیم که این تراشه مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای بوده و یکی از هسته‌ها با حداکثر فرکانس 3.13 گیگاهرتز فعالیت خواهد کرد. 3 عدد از هسته‌ها دارای فرکانس 2.54 گیگاهرتزی بوده و 4 هسته باقی‌مانده نیز از فرکانس 2.04 گیگاهرتزی برخوردار هستند. همچنین تبلت جدید مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 بوده و در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 908 و 2987 را کسب نموده است.

شرکت هواوی در تدارک عرضه تبلت پرچم‌دار میت پد پرو 2 به‌همراه یک تراشه قدرتمند است

تبلت نسل قبلی هواوی میت پد پرو مجهز به یک نمایشگر 10.8 اینچی با رزولوشن +Quad HD (معادل 2560×1600 پیکسل) و حفره مخصوص دوربین سلفی است. نسبت اندازه نمایشگر به کل پنل جلویی دستگاه برابر با 90 درصد بوده و حواشی اطراف نمایشگر نیز کاملا عریض به‌نظر می‌رسند. توان پردازشی این مدل توسط پلتفرم موبایلی کایرین 990 با حداکثر فرکانس 2.86 گیگاهرتز تامین می‌شود. بعلاوه این گجت با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه رام در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مشتریان از میان مدل‌های وای‌فای و 4G می‌توانند یکی را انتخاب نمایند. استفاده از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 به کاربران امکان می‌دهد تا به منظور انتقال فایل‌ها، برقراری تماس‌های تلفنی و ارسال یا دریافت پیام‌های متنی از رابط کاربری اسمارت‌فونی روی نمایشگر تبلت بهره‌مند شوند.

همچنین هواوی میت پد پرو دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فلاش LED بوده و از مشخصه فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. رزولوشن دوربین سلفی نیز معادل 8 مگاپیکسل بوده و باتری 7250 میلی‌آمپرساعتی نیز از فناوری شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. اسپیکرهای چهارگانه به‌کارگیری شده در تبلت نیز مجهز به فناوری Histen 6.0 هستند. GPS صرفا در ورژن 4G میت پد پرو قابل دسترس است. همچنین این تبلت با استایلوس M-Pencil عرضه خواهد شد؛ قلمی که نسبت به 4096 سطح مختلف فشار حساسیت نشان می‌دهد. بر اساس پیش‌بینی‌ها میت پد پرو 2 در کلیه موارد فوق شاهد پیشرفت بوده یاحداقل هیچ‌گونه عقب‌گردی نخواهد داشت.

هواوی به منظور مقابله با تحریم‌های ایالات‌متحده توجه خود را بر مقوله توسعه نرم‌افزار متمرکز خواهد کرد

رن ژنگفی؛ بنیان‌گذار شرکت Huawei Technologies از کارمندان خود درخواست کرده تا برای تبدیل شدن به یکی از برترین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در جهان شهامت داشته باشند. کمپانی چینی به‌دنبال استقلال از ایالات‌متحده در این عرصه است. در این راستا خبرگزاری رویترز به یکی از نامه‌های داخلی شرکت هواوی اشاره می‌کند. در متن این نامه اعلام شده که تولید تجهیزات پیشرفته در کوتاه‌مدت برای هواوی دشوار خواهد بود؛ بنابراین غول چینی بایستی بر مقوله ساخت اکوسیستم‌های نرم‌افزاری نظیر HarmonyOS، هوش مصنوعی ابری و سایر محصولات صنعت IT تمرکز نماید.

آقای رن همچنین خاطرنشان می‌کند که پیشرفت‌های آینده از حوزه کنترل ایالات‌متحده خارج خواهند شد؛ پدیده‌ای که به استقلال عمل و خودکفایی بیش‌تر کمپانی کمک خواهد کرد. در متن نامه فوق اعلام شده که “هنگامی‌که ما به بازارهای اروپا، آسیا و اقیانوسیه تسلط پیدا کنیم؛ ایالات‌متحده به بهانه عدم تطبیق استانداردهای ما با معیارهای خود و ممنوعیت ورود محصولات هواوی به خاک آمریکا قادر به مداخله در امور سایر مناطق جهان نخواهد بود.”

2 در مورد “هواوی در تدارک عرضه تبلت پرچم‌دار میت‌ پد ‌پرو 2 با تراشه قدرتمند است”

  1. چه عجب بالاخره یه تبلت در حد و اندازه ایپد دیدیم
    از حافظه داخلی گرفته تا باتری و کیفیت صفحه نمایش کاملا قابل رقابته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH