سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد

طبق عکس‌های منتشر شده، گوشی موبایل گلکسی زد فولد 3 از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد. اکانت @frontTron در توییتر جزئیات تمام 5 دوربین گلکسی زد فولد 3 را کنار هم قرار داده است.

دوربین سلفی این گوشی، یک نمونه 16 مگاپیکسلی خواهد بود که در زیر صفحه نمایش تعبیه شده و باعث شده است که صفحه نمایش گوشی بزرگ‌تر شود. سامسونگ به‌تازگی از تکنولوژی به نام” دوربین زیر پنل” در نمایشگاه SID 2021 پرده‌برداری کرده بود.

همچنین دوربین سلفی دوم این گوشی، یک دوربین 10 مگاپیکسلی است که در حفره‌ای در صفحه نمایش خارجی این گوشی تعبیه شده‌ است. مشخص نیست که چرا سامسونگ فقط از یک عدد دوربین زیر صفحه نمایش استفاده کرده‌ است.

  • دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی 1/3.2
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی 1/3.09
  • دوربین عریض 12 مگاپیکسلی 1/1.6
  • دوربین تله‌فوتو با زوم 2x با رزولوشن 12 مگاپیکسل 1/3.6
  • دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی 1/3.2

عکس های لورفته از گلکسی زد فولد 3

بر اساس آخرین شایعات، گلکسی زد فولد 3 از یک عدد صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی و یک عدد صفحه‌نمایش داخلی 7.5 اینچی برای نمایش اطلاعات استفاده می‌کند. هر دو صفحه نمایش نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهند. صفحه‌نمایش داخلی از قلم S Pen سامسونگ هم پشتیبانی می‌کند؛ هرچند احتمالا گلکسی زد فولد 3، جایگزین گلکسی نوت نخواهد بود؛ به‌خاطر اینکه جایی برای نگه‌داری قلم (حفره قلم) در نظر گرفته نشده است.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد”

  1. بالاخره این دوربین زیر نمایشگرو میبینیم
    هم جذابه و هم ترسناک
    ممکنه از این به بعد زیر هر نمایشگری یه دوربین مخفی شده باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH