9 حیوان افسانه‌ای در بازی Assassin’s Creed Valhalla که شما را به نبرد دعوت می‌کنند!

Assassin’s Creed Valhalla یکی از بهترین بازی‌های حال حاضر در سبک خودش بوده که حسابی طرفداران این سری دوست‌داشتنی را سر ذوق آورده است. جدای از داستان و مراحل اصلی بازی، تماشای حیوانات افسانه‌ای در آن یکی از کارهای لذت بخشی است که هر گیمری را به سمت خودش می‌کشاند.

در این مقاله به بررسی مکان حیوانات افسانه‌ای در بازی Assassin’s Creed Valhalla می‌پردازیم. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید تا با این مکان‌ها آشنا شوید.

 

حیوانات افسانه‌ای؛ مکان‌ها و اینکه چرا باید آن‌ها را بکشید

 

شکار حیوانات افسانه‌ای Assassin’s Creed Valhalla خیلی آسان نیست. به غیر از یافتن موجودات دست نیافتنی، شما باید جانوران سطح فوق العاده بالایی را بکشید، که حتی برای قوی‌ترین وایکینگ‎ها نیز کار سختی است. در Assassin’s Creed Valhalla مجموعه‌های زیادی برای یافتن و جمع آوری وجود دارد اما حیوانات افسانه‌ای در بالای لیست قرار دارند.

اگر با این چالش روبرو هستید، مکان‌های افسانه‌ای حیوانات Assassin’s Creed Valhalla را اینجا می‌بینیم. همچنین توضیح می‌دهیم که چرا باید کلبه شکارچی را در Ravensthorpe به محض شروع به کار بسازید؛ بنابراین می‌توانید غنائم حیوانات افسانه‌ای قابل توجه را جمع آوری کنید.

توضیحی درباره حیوانات افسانه‎‌ای

در کل ۹ حیوان افسانه‌ای در جهان Assassin’s Creed Valhalla وجود دارد و هر یک از آن‌ها را می‌توان در کلبه شکارچی در Ravensthorpe بازخرید کرد. به هر حال وقتی آن را ساختید، حیوانات افسانه‌ای روی نقشه با نماد پنجه آبی مشخص می‌شوند.

همانطور که انتظار دارید، این مبارزات سخت است، بنابراین مطمئن شوید که به بهترین تجهیزات مجهز هستید. مانند هر مبارزه سنگینی، از حملات سنگین و غیرقابل انسداد طفره بروید و وقت خود را صرف یادگیری الگوی حمله آن‌ها کنید. در اینجا مهمترین نکته، استفاده حداکثری از توانایی‌های شماست.

کشتن حیوانات افسانه‌ای کار آسانی نیست، اما با کشتن آن‌ها جایزه‌ای برای شما رقم خواهد خورد. در کلبه شکارچیان در Ravensthorpe، هر زمان که حیوان افسانه‌ای دیگری را کشتید، جایزه آن در Longhouse قرار می‌گیرد. با والاس صحبت کنید و به عنوان تشکر پاداش خود را دریافت کنید.

 

مکان‌های حیوانات افسانه‌ای

 

Elk of Bloody Peaks – Rygjafylke

map_one
اولین و ساده‌ترین حیوانات افسانه‌ای گوزن قله‌های خونین است که در منطقه آغازین ریگافیلکه یافت می‌شود. می‌توانید آن را در کوه‌های جنوبی و در کنار یک آبشار عظیم پیدا کنید.

East Anglia – Black Shulk

two_map

Black Shulk یک گرگ هار است و می‌توانید آن را در گوشه جنوب شرقی آنجلیا، گذشته از Beodoricsworth پیدا کنید. او یکی از ساده‌ترین حیوانات افسانه‌ای در Assassin’s Creed Valhalla برای شکار است.

Oxenefordscire – 3 Wolf


فیدرهای جسد در Oxenefordscire، شمال شرقی باکینگهام و غرب نقطه هماهنگی قرار دارند. و بله، اینها سه گرگ هستند که هرکدام نوارهای سلامتی خود را دارند و ‌می‌خواهند گلوی شما را تیکه تیکه کنند. فاصله خود را حفظ کنید و در حین برداشتن تیر از اجساد کسانی که قبلاً تلاش کرده‌اند، بزرگ نمایی کنید. این سه گرگ عاشق گرفتن شما هستند پس در هنگام شکار آن‎ها بسیار مراقب باشید.

Lincolnscire – Gemad Wolf

Gemad Wolf - لینکلن اسکایر
نزدیک به یک نقطه آبی دیگر روی نقشه. این نبرد خاص در یک صحنه بزرگ خوب اتفاق می‌افتد اما گرگ ما برخی از دوستان را برای کمک با یک زوزه فرا می‌خواند. گرگ را بکشید و سر آن را به دیوار خانه خود بزنید.

Aelfreds Battle-Sow – Suthsexe

Aelfreds Battle-Sow - Suthsexe
Aelfred’s Battle-Sow در جنوب غربی Croindene در Suthesexe، درست در کنار مزرعه Tuicca است. در اینجا شایان به ذکر است که اگر انتظار دارید که با یک خوک طرف باشید باید گفت، این یک خوک نیست. این یک گاو نر واقعاً خشمگین است و همه دوستان خود را وارد جنگ می‌کند. موجودات شاخدار دیگر که در این مبارزه هستند، برای ساخت دسته کوچک موسیقی جاز و پر کردن نوار توانایی شما مفید هستند، اما مراقب این حیوان بسیار خطرناک باشید.

Beast of the Hills – Sciropescire

Beast of the Hills - Sciropescire
Slap bang در وسط Sciropescire جایی است که می‌توانید به سمت این خرس بروید. او در زیر زمین شرق Wrocken و غرب Abbey Wenlocan پنهان شده است. مراقب ورودی در کنار تپه باشید. این صحنه‎‌ای خاص در داخل یک خانه است، بنابراین مطمئن شوید که به اندازه کافی تیر و جیره دارید.

Wildcats of the Wield – Hamtunscire

گربه‌ای در بالاترین سطح منطقه Hamtunscire است. یک گربه سیاه گوش؛ با استفاده از توانایی‌های خود این مبارزه را تمام کنید، نور را روی پاهای خود نگه دارید، اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی تیر دارید؛ برای کشتن این دو گربه وحشی لازم نیست سطح مورد انتظار را داشته باشید.

Eurvicscire – The Blood Swine

خوک خون - Eurvicscire
در دورترین قسمت جنوبی Eurvicscire، درست در بالای رودخانه از Snotingham و غرب Fiscarton جایی است که می‌توانید The Blood Swine را پیدا کنید. مراقب این خوک باشید که کشتن او کار راحتی نیست.

هشدار: این آخرین حیوان افسانه‌ای است؛ اگر کار خود را با والکا به نام «haven’t finished the quest with Valka called» به پایان نرسانید، این قسمت اسپویلرهای جزئی برای شما دارد. اگر به آن نقطه نرسیده‌اید، اینجا را مطالعه نکنید.

Steinnbjorn – Jotunheim

پس از تکمیل خط داستانی Asgard، هنگامی که به Jotunheim می‌رسید، چغرترین حیوان افسانه‌ای را می‌توانید در آنجا بیابید. این Steinbjorn است و مستقیماً در شمال نقطه همگام‌سازی قرار دارد. این قوی‌ترین حیوان افسانه‌ای بازی با سطح قدرت ۴۰۰ است؛ بنابراین بهتر است که قبل از ورود، کمی خودتان را تقویت کنید.

امیدوارم از این مطلب لذت کافی را برده باشید. اگر دوست دارید کمی با داستان این بازی آشنا شوید، نگاهی به این مقاله بندازید. شما به غیر از این حیوانات افسانه‌ای، موارد دیگری می‌شناسید؟

3 در مورد “9 حیوان افسانه‌ای در بازی Assassin’s Creed Valhalla که شما را به نبرد دعوت می‌کنند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH