نگاهی به قیمت و شرایط رمز ارز شیبا اینو

رمز ارز شیبا اینو، توکنی است که کمتر از یک سال پیش برای رقابت نزدیک با دوج کوین خلق شد.

شیبا اینو رمز ارز مستقلی نبوده و در واقع توکنی مبتنی بر بستر اتریوم به شمار می‌رود. یکی از مهمترین دلایل جهش قیمتی و یا پامپ شیبا اینو طی یکی دوماه گذشته، لیست شدن این توکن در صرافی‌های بزرگی چون بایننس، کوین بیس، کوینکس و OKEx است.

اما بگذارید به قیمت و شرایط بازار این توکن نگاهی داشته باشیم.

شیبا اینو هم اکنون با ارزش بازاری برابر 3.4 میلیارد دلار، رتبه 32 بازار رمزارزها را در اختیار دارد. سهم معاملات شیبا اینو از کل بازار چیزی برابر 0.20 درصد است. اما قیمت این توکن هم اکنون بسیار پایین و برابر با 0.000009 دلار یا با احتساب تتر 24 هزار تومانی برابر 0.2 تومان است.

ATH شیبا اینو پس از یک پامپ قیمتی بسیار عجیب و غریب در تاریخ 21 اردیبهشت ماه به قیمت 0.00003 دلار رسید که پس از قرمز شدن اوضاع کلی بازار، این قیمت نیز پایدار نبوده و امروز نزدیک به 77 درصد پایین‌تر از آن قیمت در حال معامله است.

یکی از جالبترین قسمت‌های شیبا اینو تعداد توکن‌های آن است. در گردش بودن حدود 395 تریلیون واحد شیبا و عدد نهایی 1p از آن نشان از آن دارد که شما با سرمایه گذاری‌های بسیار کمی، می‌توانید تعداد بسیار زیادی از این توکن را در اختیار داشته باشید.

اما، شیبا اینو به تازگی روی بستر BEP20 صرافی معتبر بایننس قرار گرفته است. مهمترین ویژگی این تصمیم کاهش کارمزد بالای انتقال این توکن است. در واقع چون شیبا روی بستر اتریوم کار می‌کند، کارمزد بسیار بالایی داشته و نقل و انتقال آن به هیچ وجه در این قیمت‌ها منطقی نیست؛ اما با حضور شبکه اختصاصی بایننس این مشکل نیز حل شده است.

از کجا شیبا اینو بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش شیبا اینو می‌کنند که همگی مبتنی بر شبکه و بستر اتریوم هستند و شما برای نقل و انتقال آن، می‌بایست کارمزد بسیار بالایی را پرداخت نمایید. اما مطمئن‌ترین و البته ارزانترین روش برای خرید شیبا اینو تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتایی است که در آنجا کاربران بر بستر شبکه جدید بایننس یعنی BEP20 اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون شیبا اینو به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود. بر بستر این شبکه، دیگر خبری از کارمزدهای گران قیمت نخواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن ارزیف تنها پلتفرمی است که شیبا اینو را بر بستر شبکه BEP20 در ایران عرضه می‌کند. شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی این توکن ارزان قیمت و جذاب نیز در آنجا بشوید. پس اگر به شیبا اینو علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

2 در مورد “نگاهی به قیمت و شرایط رمز ارز شیبا اینو”

  1. فرزاد حق شناس

    ارزایی رو معرفی کنید که فعلا لیست نشدن ولی بزودی میشن
    بریم بخریم یهو جهش قیمتی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH