اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد CE 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 750G عرضه خواهد شد

تا موعد رونمایی رسمی از اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد CE 5G تنها چند هفته زمان باقی مانده است. وان‌پلاس پیش‌تر مستقلا تائید کرد که این هندست نسخه بازبینی شده نخستین مدل سری نورد به‌شمار خواهد رفت. اکنون وبسایت AndroidCentral نیز به جزئیات بیش‌تری در خصوص این اسمارت‌فون دست یافته است.

وان‌پلاس نورد CE 5G مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 750G ساخت کوالکام خواهد بود 

پردازنده یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک هندست محسوب می‌شود. بر اساس گزارشات کمپانی وان‌پلاس در گوشی نورد CE 5G خود از تراشه اسنپ‌دراگون 750G ساخت کوالکام استفاده خواهد کرد. این پدیده بدان معناست که ما با یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های بازار سروکار داریم.

این تراشه در اسمارت‌فون گلکسی A52 5G نیز مورد استفاده قرار گرفته و کارآیی مطلوبی از خود ارائه داده است. البته توان پردازشی این تراشه با پردازنده اسنپ‌دراگون 765G به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون سال گذشته وان‌پلاس نورد به‌طور کامل برابری نخواهد کرد.

در این میان به ظرفیت حافظه رم گوشی اشاره نشده است؛ اگرچه اکنون می‌دانیم که وان‌پلاس نورد CE 5G مجهز به یک نمایشگر 6.43 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این مشخصات با موارد ارائه شده در نخستین مدل وان‌پلاس نورد مطابقت دارند. بنابراین به‌نظر می‌ر‌سد که وان‌پلاس از همان پنل نمایشگر مجددا استفاده خواهد کرد.

این هندست با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی روانه بازار می‌شود. ماژول دوربین پشتی شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است؛ اما جزئیات مربوط به 2 سنسور دیگر هنوز اعلام نشده است.

وان‌پلاس نورد CE 5G احتمالا مجهز به ماژول دوربین پشتی با طراحی مشابه سری وان‌پلاس 9 خواهد بود

موضوع جالب‌توجه این‌که اگرچه وان‌پلاس این هندست را به‌عنوان مدل بازبینی شده گوشی نورد نسل اول معرفی کرده است؛ اما طراحی ماژول دوربین این 2 گجت با یکدیگر تفاوت دارد. در عوض وان‌پلاس نورد CE 5G ظاهرا از ماژول دوربین با طراحی مشابه سری وان‌پلاس 9 بهره خواهد برد.

وان‌پلاس پیش‌تر تائید کرده که هندست نورد CE 5G در روز 10 ژوئن (20 خرداد ماه) معرفی شده و این محصول در کشورهای اروپایی و هندوستان به فروش خواهد رفت. بنابراین این اسمارت‌فون در ایالات‌متحده عرضه نخواهد شد؛ اما این پدیده موجب نمی‌شود تا وان‌پلاس نورد CE 5G یکی از بهترین گوشی‌های 5G اقتصادی در جهان قلمداد نشود.

2 در مورد “اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد CE 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 750G عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH