مشاهده نینتندو سوئیچ پرو در وبسایت آمازون از عرضه قریب‌الوقوع این کنسول حکایت دارد

اکنون مدت‌هاست که شایعاتی مبنی بر عرضه مدل جدید و به‌روزرسانی شده کنسول نینتندو سوئیچ به گوش می‌رسد. اکنون ظاهرا شرکت نینتندو بالاخره آماده رونمایی از این کنسول جدید است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تولیدکننده ژاپنی پیش از برگزاری کنفرانس مجازی E3 در ماه ژوئن از نینتندو سوئیچ پرو رونمایی خواهد کرد. انتشار اطلاعات جدید پیرامون این محصول طی هفته جاری آغاز شد. امروز این دستگاه برای مدت زمان کوتاهی در وبسایت Amazon Mexico رویت شد. این پدیده برای تشدید گمانه‌زنی‌ها پیرامون کنسول فوق کافی بود. بی‌تردید مشاهده کنسول در وبسایت Amazon Mexico یک نکته جالب‌توجه است؛ اما در بخش عنوان محصول به نام “New Switch Pro” اشاره شده بود.

در ادامه این صفحه از روی وبسایت حذف شد؛ پدیده‌ای که نشان می‌دهد خرده فروشی فعال در عرصه تجارت الکترونیکی به اشتباه اقدام به انتشار فهرست نموده است. این فهرست در کنار گزارشات خبرگزاری‌های بلومبرگ و یوروگیمر قرار می‌گیرد؛ گزارشاتی که ادعا می‌کنند شرکت نینتندو پیش از برگزاری رویداد مجازی E3 2021 از یک کنفرانس میزبانی نموده و کنسول جدید خود را معرفی خواهد کرد.

کنسول جدید نینتندو سوئیچ پرو مجهز به نمایشگری با اندازه بزرگ‌تر، رزولوشن بالاتر و توان پردازشی بسیار بالا خواهد بود

تاکنون پیرامون کنسول جدید نینتندو سوئیچ پرو جزئیات چندانی منتشر نشده است؛ با این‌حال انتظار می‌رود که این کنسول با پیشرفت‌های مطلوب نسبت به مدل کنونی روانه بازار شود. اگرچه بازی‌ها بایستی سازگاری خود با نسل‌های مختلف یک کنسول را حفظ نمایند؛ اما نینتندو سوئیچ پرو احتمالا مجهز به یک نمایشگر بزرگ‌تر با رزولوشن بالاتر و توان پردازشی و گرافیکی فوق‌العاده خواهد بود. این محصول احتمالا تجربه استفاده از یک کنسول هیبریدی را ارتقاء خواهد داد. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها نینتندو سوئیچ پرو قادر به اجرای بازی‌ها با رزولوشن فول اچ‌دی و سرعت 60 فریم برثانیه خواهد بود. با این‌حال به باور کارشناسان وبسایت Gsmarena اعمال تغییرات عمده در کنسول آینده نینتندو چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسد؛ چرا که کمپانی بایستی از کنسول‌های سوئیچ و سوئیچ لایت فعلی نیز پشتیبانی کند.

بنابراین نینتندو سوئیچ پرو نسل جدیدی از کنسول‌ها را نمایندگی نخواهد کرد؛ بلکه صرفا مدل ارتقایافته محصول فعلی به‌شمار خواهد رفت؛ همان‌طور که کنسول‌های پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس سری ایکس ورژن‌های ارتقایافته مدل‌های استاندارد همزاد خود محسوب می‌شوند.

با این‌حال کنسول جدید دربردارنده بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ از زمان عرضه نینتندو سوئیچ خواهد بود. بعلاوه به‌کارگیری باتری با ظرفیت بالاتر و نمایشگر آمولد ساخت سامسونگ نیز چندان دور از انتظار نیست. نکته جالب‌توجه این‌که کنسول جدید پس از عرضه در کنار مدل سوئیچ لایت به فروش خواهد رفت. این پدیده بدان معناست که تولید مدل معمولی کنسول سوئیچ به‌تدریج متوقف خواهد شد. بنابراین مشتریان تازه وارد بایستی میان مدل‌های پرو و لایت یکی را انتخاب کنند. مدل لایت مجهز به نمایشگر کوچک‌تر و کنترلرهای ثابت بوده و صرفا از حالت پرتابل پشتیبانی می‌کند. این محصول با قیمت‌گذاری خرده فروشی 200 دلاری در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود. در عین‌حال مدل معمولی نینتندو سوئیچ نیز با برچسب قیمتی 300 دلاری در خرده فروشی‌های بین‌المللی قابل دسترس است.

2 در مورد “مشاهده نینتندو سوئیچ پرو در وبسایت آمازون از عرضه قریب‌الوقوع این کنسول حکایت دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH