تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس کوالکام در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

کمپانی کوالکام بر اساس جدول زمانی پیش‌تر تنظیم شده کماکان به عرضه مدل‌های به‌روزرسانی شده تراشه‌های پرچم‌دار اسنپ‌دراگون خود ادامه می‌دهد. مدل استاندارد آخرین تراشه پرچم‌دار کمپانی در ماه دسامبر عرضه شد؛ در حالی‌که ورژن پلاس تراشه‌های پرچم‌دار اسنپ‌دراگون معمولا در ماه جولای عرضه می‌شوند. با نزدیک شدن به پنجره زمانی معرفی این نیمه‌هادی جدید ظاهرا تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

یکی از تغییرات بزرگ در مقایسه با ورژن معمولی تراشه اسنپ‌دراگون 888 این است که هسته پردازشی پرقدرت کورتکس X1 اورکلاک شده و فرکانس آن از 2.84 گیگاهرتز در مدل پیشین به 3.0 گیگاهرتز افزایش یافته است. نتایج تست نشان می‌دهند که تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس مجهز به 4 هسته کم‌مصرف کورتکس A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و 3 هسته کورتکس A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است. 

تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس با وجود بهره‌گیری از این هسته‌ها در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 1171 و 3704 را کسب کرده است. این ارقام با امتیازات کسب شده توسط دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 مطابقت دارند؛ همان‌طور که در سال گذشته امتیازات کسب شده توسط دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های اسنپ‌دراگون 865 و اسنپ‌دراگون 865 پلاس در یک سمت و سو قرار داشتند.

فهرست تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس در وبسایت گیک‌بنچ

پیرامون سایر تغییرات احتمالی در تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس جزئیات بیش‌تری منتشر نشده است؛ اگرچه در سال گذشته چیپست اسنپ‌دراگون 865 پلاس با افزایش جزئی فرکانس پردازشی GPU و تراشه ارتقایافته FastConnect 6900 روانه بازار شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها طی هفته‌های آینده احتمالا جزئیات بیش‌تری در رابطه با تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس منتشر خواهد شد.

2 در مورد “تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس کوالکام در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد”

  1. قشنگ مشخصه کالکام توی رقابت با برندهای دیگه کم اورده داره مدلای الکی میزنه
    جالبه که خود برند بیاد اورکلاک کنه

  2. اورکلاک کردن بعد امتیازش با اورکلاک نشده اش یکیه.
    خب مگه مرض دارن؟
    اینجوری کیفیت و قدرتش تغییری نکرده فقط دوامشو کم کردن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH