نگاهی به ویژگی‌های جذاب تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 7 FE

نخستین تبلت Fan Edition سامسونگ با نام تب اس7 FE معرفی شد و به همین دلیل، نگاهی انداختیم به جذابترین ویژگی‌های این تبلت. اگرچه تبلت جدید سامسونگ، از پردازنده‌ یک پرچمدار و یا صفحه‌نمایش امولد بهره نمی‌برد؛ ولی دارای ویژگی‌ها و جذابیت‌های زیاد دیگری است که باعث می‌شود ارزشش نمایان شود.

چند عدد از بهترین ویژگی‌های تب اس 7 FE، دقیقا از سری پرچمدار تب اس 7 قرض گرفته شده است. حتی دارای یک ویژگی است که در پرچمداران شاهدش نیستیم. پس بدون هیچ معطلی به سراغ معرفی جذاب‌ترین ویژگی‌های گلکسی تب اس 7 FE می‌رویم.

صفحه نمایش بزرگ و قلم S Pen در جعبه

تبلت جدید نسخه طرفداران از یک صفحه‌نمایش بزرگ بهره می‌برد که در تبلت‌های غیر پرچمدار شاهدش نبودیم. اندازه صفحه‌نمایش این تبلت 12.4 اینچ است و تصاویر را با رزولوشن 2560 در 1600 به کاربر ارائه می‌دهد.

پنل صفحه‌نمایش از جنس TFT است و از نرخ تازه‌سازی بالایی پشتیبانی نمی‌کند. اما وقتی از صفحه‌نمایش در کنار قلم جذاب و کارای این تبلت استفاده می‌کنید، به ارزش واقعی این تبلت پی‌ می‌برید.

قلم S Pen، به‌صورت پیش‌فرض در جعبه قرار داده شده است و نیازی نیست تا آن را جداگانه تهیه کنید. این قلم می‌تواند به کارایی و خلاقیت کاربران کمک زیادی کند.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس7 FE

نرم‌افزار عالی و مجموعه‌ای خوب از اپلیکیشن‌های افزایش بهره‌وری

تبلت گلکسی تب اس 7 FE با اندروید 11 به بازار می‌آید. رابط‌کاربری One UI 3.1 هم بر روی این سیستم‌عامل سوار شده‌ است که این دو، آخرین نسخه‌هایی هستند که درحال حاضر برای عموم منتشر شده‌اند. ظاهرا سامسونگ، قرار است تا اندروید 14 از این تبلت پشتیبانی کند.

افزون بر این، سامسونگ مجموعه نرم‌افزار‌های کمک‌کننده به بهره‌وری را هم از مدل‌های پرچمدار S7 FE قرض گرفته است. این تبلت، به‌صورت پیشفرض دارای اپلیکیشن‌هایی مثل Samsung Notes و اپلیکیشن‌های سوم‌شخصی مثل Clip Studio Paint ،NoteShelf و Canva Pro است. کاربران با استفاده از اپلیکیشن‌ها و قلم تبلت، می‌توانند بهترین بهره‌وری و خلاقیت را داشته باشند.

ویژگی سامسونگ Dex و کیبورد جداگانه تبلت

پاراگراف قبل کافی است تا به این تبلت برچسب “تبلت مناسب برای بهره‌وری” بزنیم. اما ویژگی‌های دیگری هم وجود دارند. مدل FE از حالت Dex پشتیبانی می‌کند که با کمک کیبورد مخصوص تبلت (باید جداگانه خریداری شود) می‌توان حتی به‌عنوان لپ‌تاپ هم از این مدل استفاده کرد.

ویژگی‌های نرم‌افزاری دیگری مثل، پنجره‌های چندگانه فعال، حالت تقسیم صفحه‌نمایش و پشتیبانی از صفحه‌نمایش دوم هم بسیار جذاب است. پشتیبانی از صفحه‌نمایش دوم به کاربران این اجازه را می‌دهد که از تبلت به عنوان صفحه‌نمایش دوم کمک بگیرند. این کار با استفاده از WiDi انجام می‌شود.

طراحی مدرن با ساخت فلزی

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس7 FE

تبلت سامسونگ تب S7 FE از نظر ظاهری بسیار شبیه به یک پرچمدار است. این تبلت دارای پنلی کاملا صاف در جلو است و گوشه‌های آن هم کاملا صاف هستند؛ که تبلت را شبیه به تب اس6 و سری پرچمدار تب اس7 کرده است. حاشیه‌های نازک صفحه‌نمایش، ظاهری مدرن به تبلت بخشیده‌اند و پنل پشتی هم دارای یک قسمت مغناطیسی است تا محل استراحت قلم S Pen شود.

پنل پشتی تبلت جدید سامسونگ ساختی فلزی دارد. این تبلت در چهار رنگ سیاه عرفانی (Mystic Black)، سبز عرفانی (Mystic Green)، صورتی عرفانی (Mystic Pink) و نقره‌ای عرفانی (Mystic Silver) عرضه می‌شود.

جک 3.5 میلیمتری هدفون

در حال حاضر، برای یک دستگاه اقتصادی، دارا بودن جک هدفون 3.5 میلی‌متری باعث تعجب نمی‌شود ولی چند وقتی است وجود داشتن آن در یک دستگاه باعث خوشحالی است. این جک هدفون از تبلت‌ها و گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به‌کلی محو شده است، ولی از آنجایی که تب اس 7 FE یک پرچمدار نیست، از این اتفاق جان سالم به در برده است.

نبود جک هدفون در پرچمداران باعث شده تا فقط با ایربادزهای بی‌سیم و یا دانگل USB-C بتوان از تبلت استفاده کرد. در صورتی که وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری انتخاب‌مان را برای گوش دادن به موسیقی گسترده‌تر می‌کند.

باتری غول‌آسا با پشتیبانی از شارژ خیلی سریع

آخر از همه اما نه بی‌اهمیت‌ترین، باتری بزرگ تب S7 FE است که به‌نظر ما بهترین ویژگی آن است. باتری این تبلت ظرفیت 10090 میلی‌آمپری دارد که شبیه به پرچمدار سامسونگ یعنی تب اس7 پلاس است. باتری تعبیه شده در دل این مدل، احتمالا بتواند تا 13 ساعت ویدئو را با یک بار شارژ پخش کند.

علاوه بر این، تبلت از شارژر 45 واتی هم پشتیبانی می‌کند که طبق اطلاعات لو رفته، می‌تواند باتری بزرگ تبلت را در عرض 190 دقیقه شارژ کند.

نکته قابل توجه این است که با وجود پشتیبانی از شارژر 45 واتی، سامسونگ یک عدد آداپتور 15 واتی را در درون جعبه قرار داده است. البته امکان خرید شارژر 25 واتی و یا 45 واتی برای کاربران فراهم است.

ویژگی مورد علاقه شما در مورد تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE چیست؟ در قسمت نظرات منتظرتان هستیم.

2 در مورد “نگاهی به ویژگی‌های جذاب تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 7 FE”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH