ایرپادز نسل 3 اپل احتمالا در سال 2021 عرضه نخواهد شد

بازار ایرفون‌های بی‌سیم بالاخره توجه مشتریان را به سوی خود جلب کرده است. از سال گذشته شاهد افزایش فروش این طیف از هندست‌ها هستیم. اکنون کمپانی‌های زیادی در حال ورود به این عرصه و عرضه محصولاتی مقرون‌به‌صرفه هستند. بنابراین برای پیشرفت این صنعت کماکان فضای زیادی وجود دارد. اپل به‌عنوان کمپانی آغازکننده این طرح مفهومی به‌تدریج در حال از دست دادن سهم خود به نفع رقبا است و امسال این تولیدکننده احتمالا حتی بیش از گذشته سهم خود را به رقبا واگذار خواهد کرد.

ظاهرا غول کوپرتینویی امسال از اپل ایرپادز 3 رونمایی نخواهد کرد. کاربران از سال 2019 منتظر معرفی الگوی طراحی به‌روزرسانی شده ایرپادز هستند و برخی گزارشات پیشین از عرضه مدل‌های جدید ایرپادز در پایان سال جاری حکایت داشتند. اما خبرگزاری بلومبرگ در گزارش جدید خود خاطرنشان می‌کند که ابزارهای شنیداری آینده اپل تا پیش از سال 2022 عرضه نخواهند شد.

ایرپادز نسل 3 اپل تا پیش از سال 2022 عرضه نخواهد شد

ایرپادز نسل 3 اپل؛ محصولی که احتمالا در سال آینده عرضه خواهد شد؛ به‌همراه ساقه‌های کوتاه‌تر و کیس شارژ جدید در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. مدل‌های جدید احتمالا از مشخصه صدای فضایی (Spatial Audio) پشتیبانی خواهند کرد. این در حالیست که مدل‌های جدید ایرپادز پرو 2 احتمالا از قالب طراحی بدون ساقه بهره خواهند برد.

این الگوی طراحی احتمالا با معرفی هدست جدید بیتس طی ماه آینده برای نخستین بار رونمایی خواهد شد. بر اساس گزارشات اخیر مدل جدید ایرپادز پرو 2 مجهز به سنسورهای حرکتی با کارآیی مطلوب‌تر بوده و این مشخصه احتمالا جهت ردیابی تناسب اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از مشخصه‌های جدید مرتبط با حوزه سلامت موجب تمایز ایربادهای TWS اپل از طیف گسترده ابزارهای شنیداری TWS موجود در بازار که هنوز از چنین مشخصه‌ای بی‌بهره هستند؛ خواهد شد.

ایرپادز پرو 2 اپل به‌زودی عرضه خواهد شد

ایرپادز پرو اساسا آغازگر رویه استفاده از فناوری حذف نویز فعال (ANC) در صنعت ایربادها بوده است. امروزه بسیاری از ایرفون‌های بی‌سیم با قابلیت حذف نویز روانه بازار می‌شوند. حتی مدل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه ردمی ایرداتس 3 پرو نیز از مشخصه حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل نسل آینده ایرپادز پرو به منظور القاء حس حرفه‌ای بودن به کاربران نیازمند برخی امکانات و ویژگی‌های جذاب است.

در حال حاضر شرکت اپل برای ارتقاء هدست ایرپادز مکس هیچ‌گونه برنامه‌ای ندارد. این هدفون‌ها با طراحی شبه‌استودیویی در سال گذشته معرفی شدند. این محصول دارای امکانات پیشرفته متعددی است که ظاهرا به باور اپل ارتقاء آن‌ها هنوز ضروری به‌نظر نمی‌رسد. با این‌حال غول کوپرتینویی احتمالا از مدل‌های رنگی جدید و بسیار شاخص خود برای ایرپادز مکس رونمایی خواهد کرد.

بعلاوه فارغ از بحث هدفون‌ها یک گزارش جدید نشان می‌دهد که اپل مشغول توسعه یک دستگاه هوم‌پاد جدید است. این محصول جدید حوزه اینترنت اشیاء مجهز به یک نمایشگر و دوربین جهت برقراری تماس‌های فیس‌تایم خواهد بود. این دستگاه از ساختاری مشابه محصولات سری Echo Show شرکت آمازون بهره خواهد برد. همچنین ظاهرا هوم‌پاد دارای برخی امکانات اپل تی‌‌وی نیز خواهد بود. این پدیده احتمالا موجب برتری گجت فوق نسبت به تولیدات شرکت آمازون خواهد شد.

2 در مورد “ایرپادز نسل 3 اپل احتمالا در سال 2021 عرضه نخواهد شد”

  1. اوووو یه سال عقب انداخته انگار میخوان چی بسازن یه هندزفری بی سیمه دیگه
    از وقتی استیو جابز مرد اپل توی سراشیبیه

  2. اینکه همش ساقه هاشو کوتاه میکنن حتی بعضی از برندها کلا حذف کردن ساقه هارو باعث میشه هنگام مکالمه بیشتر از صدا خودمون صدای محیط رو بگیره
    یکی از بزرگترین ایرادات ایرفون ها هم همینه
    امیدوارم ایفون دیگه اینکارو نکنه بلند باشه بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH