ایزابل چیست و چگونه می‌توان با آن کار کرد؟

هنگامی که وارد بحث سانترال شبکه می شوید، باید با واژه ها، ابزارها و نرم افزارهای مختلفی آشنا شوید. هر کدام از این موارد به مرور زمان آمده اند تا این شبکه را گسترده تر و کاربردی تر کنند. به همین علت روز به روز تکنولوژی های جدیدی به آن ها وارد می شوند و نیاز دارید تا اطلاعات خود را به روز کنید. در این صورت می توانید بیشترین استفاده را از شبکه سانترال خود ببرید. ایزابل نیز یکی از این تکنولوژی ها است که بهتر است با آن آشنا شوید.

ایزابل و کاربرد آن در شبکه

امروزه کمتر کسی می تواند از تلفن های آنالوگ و معمولی که در گذشته استفاده می شد، با رضایتمندی ارتباط برقرار کند. تکنولوژی های نوین و شبکه و تلفن های ویپ به راحتی قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا ارتباط بهتر و همه جانبه ای را رقم بزنند.

سیستم تلفنی الستیکس یکی از سیستم های محبوبی بود که قبلا از آن استفاده می شد. این سیستم ایرادات و کاستی هایی داشت. به همین علت سیستم تلفنی ایزابل به عنوان نسخه به روزتر و کامل آن پا به عرصه بازار گذاشت. این سیستم در حوزه ارتباطات مبتنی بر ویپ ظرف مدت کوتاهی مخاطبان زیادی را از اقصی نقاط دنیا به سمت خود جذب کرده است.

به طور کلی، با نصب ایزابل است که پلتفرم واحدی را برای برقراری و مدیریت یکپاچه ارتابطات در شبکه ایجاد می کند.

سیستم عامل امنی که به عنوان یک مرجع قابل استناد با کارایی بالا و بهبود یافته در اختیار کاربر قرار گرفته است، استراتژی های بزرگ تجاری را در کسب و کارهای کوچک تا بزرگ می تواند هدایت کند.

امکاناتی که ایزابل در اختیار کاربر قرار می دهد

نصب ایزابل برای کسب و کارهایی که امکان دورکاری را برای کارمندان خود فراهم کرده اند، گزینه بسیار خوبی است. این نرم افزار یک برنامه رایگان open source است که می توان تغییرات زیادی روی آن انجام داد و شبکه را برای ارتباطات متنوع آماده کرد.

ماژول های کال سنتر، وب کنفرانس، ماژول های مدیریتی و امنیتی و … همگی توسط این نرم افزار کاربردی و کامل پشتیبانی می شوند. به همین علت می توانید به راحتی از امکانات زیاد و بی نظیر آن در شبکه ویپ خود بهره ببرید.

با نصب ایزابل این امکان به کاربر داده می شود تا بر اساس مشخصه آدرس IP، ترافیک کشورهای مورد نظر را مسدود کند و امنیت بیشتری را برای شبکه خود ایجاد کند.

در سیستم تلفنی ایزابل، امکان فیلتر کردن ایمیل های اسپم نیز وجود دارد و بدین صورت دریافتی هایی که وارد شبکه می شوند، با حداقل ترافیک و کارایی بالا هستند.

 

نصب ایزابل

همانطور که گفته شد، نرم افزار ایزابل ماژول های مختلفی دارد و به صورت رایگان می توانید از این امکانات بهره ببرید. نصب ایزابل به شما کمک می کند تا سانترال شبکه مفیدتر، به روزتر و کاربردی تری را داشته باشید. این نرم افزار مانند یک سیستم عامل عمل کرده و امکان برنامه ریزی های بیشتری را در شبکه به شما خواهد داد.

با نصب ایزابل و مدیریت حرفه ای شبکه خود، از شبکه ویپ کاملا به روز بهره خواهید برد. از طرفی امنیت شبکه را هم می توانید با آموزش ایزابل و کار با آن ایجاد کنید.

برای نصب ایزابل، باید دقت داشته باشید که نسخه متناسب با شبکه و سیستم خود را دانلود کنید. از طرفی هنگام نصب و راه اندازی آن، اطلاعات کافی داشته باشید. اگر این اطلاعات را ندارید، پس بهتر است ابتدا آموزش ایزابل را دریافت کنید یا از انجمن پرسش و پاسخ تیم قدرتمند پی بی ایکس شاپ برای حل مشکلات شبکه و ایزابل به صورت آنلاین بهره ببرید.

آموزش ایزابل برای افراد مبتدی تا پیشرفته

هر نرم افزاری که وارد بازار می شود، ترفندهایی را به همراه دارد تا کاربران بیشترین بهره را از آن ببرند. گاهی اوقات این ترفندهای ساده توسط کاربران مبتدی و حتی حرفه ای هم ممکن است شناخته نشده باشند. از این رو مراکز معتبر مانند پی بی ایکس شاپ، با آموزش ایزابل، این امکان را برای افراد مبتدی تا حرفه ای فراهم کرده است تا بتوانند از شبکه خود بیشترین بهره را ببرند.

آموزش ایزابل از ابتدای دانلود نرم افزار ایزابل تا مشکلات شبکه، نصب و راه اندازی ایزابل و … را ارائه می دهد. بدین صورت اطلاعاتی کامل و کاربردی در زمینه شبکه به کاربر می دهد. ممکن است این کارها را توسط پشتیبان شبکه خود انجام دهید؛ اما بهتر است به مرور خودتان نیز اطلاعات جامع و کاملی از شبکه سانترال و نرم افزارهای کاربردی آن داشته باشید. بدین صورت در هر زمانی از شبانه روز که حتی به پشتیبان شبکه خود دسترسی ندارید، می توانید مشکلات احتمالی را رفع کنید و ارتباطات درون شبکه را حفظ کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “ایزابل چیست و چگونه می‌توان با آن کار کرد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH