آی‌پد پرو سال 2022 اپل از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد

بر اساس اعلام برخی منابع صنعتی، شرکت اپل در صدد اضافه نمودن قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به آی‌پد پرو سال 2022 خود است. با توجه به برخی شنیده‌ها مدل آینده آی‌پد پرو به منظور دستیابی به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای خواهد بود. بعلاوه برخی گزارشات نشان می‌دهند که این تبلت از سیستم ابزار جانبی مغناطیسی MagSafe استفاده خواهد کرد.

منابع خبری در بخشی از همین گزارش ادعا می‌کنند که شرکت اپل مشغول تست آی‌پد مینی بازطراحی شده با حواشی باریک‌تر در اطراف نمایشگر و فاقد دکمه هوم است. این محصول نخستین نمونه بازطراحی شده آی‌پد مینی در عمر 6 ساله این تبلت جمع‌وجور محسوب می‌شود.

گزارشات پیشین نشان دادند که اپل برای برخی مدل‌های آی‌پد سال 2022 خود از پنل‌های اولد استفاده خواهد کرد. با این‌حال مدل کوچکتر آی‌پد پرو احتمالا کماکان از یک پنل 12.9 اینچی با فناوری مینی LED بهره خواهد برد. در عین‌حال کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل نیز در روز دوشنبه برگزار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها در جریان این رویداد احتمالا از سیستم‌عامل‌های جدید iOS 15 و iPadOS 15، مدل‌های بازطراحی شده مک‌بوک پرو و محصولات جدید دیگری رونمایی خواهد شد.

2 در مورد “آی‌پد پرو سال 2022 اپل از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH