سامسونگ گلکسی S22 از فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد

بر اساس شایعات اخیر هندست‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در مقوله دوربین پیشرفت‌های مختلفی را نسبت به مدل‌های نسل قبلی تجربه خواهند کرد. به‌کارگیری فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر یکی از این پیشرفت‌های احتمالی به‌شمار می‌رود. با این‌حال بر اساس آخرین شایعات مستقیما مخابره شده از کره‌جنوبی، شرکت سامسونگ از به‌کارگیری دوربین زیر نمایشگر در گلکسی S22 به‌طور کامل صرفنظر نموده است.

منابع خبری داخلی در توضیح علل اتخاذ این تصمیم به مشکلات کیفی و بازدهی نه‌چندان مطلوب دوربین زیر نمایشگر اشاره کردند. این موضوع موجب شده تا سامسونگ از به‌کارگیری فناوری فوق در پرچم‌داران سری گلکسی S22 امتناع نماید. بعلاوه الگوی موزائیکی پنل اولد نیز در برخی موقعیت‌های خاص نمایان می‌شود؛ مشکلی که در ارزیابی‌های سال گذشته روی اسمارت‌فون ZTE Axon 20 5G نیز به وضوح رویت شد.

در پایان سامسونگ تصمیم گرفته تا ایده دوربین زیر نمایشگر را در اسمارت‌فون تاشو امسال خود موسوم به گلکسی زد فولد 3 و مدل‌های سال 2022 سری گلکسی نوت پیاده‌سازی کند. کاربران گلکسی زد فولد 3 جهت ثبت تصاویر سلفی می‌توانند از دوربین‌های پشتی هندست خود نیز استفاده کنند؛ بنابراین کیفیت پایین دوربین زیر نمایشگر مشکل چندان بزرگی قلمداد نشده و این موضوع کماکان عرضه یک نمایشگر کاملا یکپارچه توسط شرکت سامسونگ را امکان‌پذیر خواهد کرد.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی S22 از فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد”

  1. بهتر چون مشخصا کیفیتش مزخرفه تا از کار در بیاد طول میکشه
    شایدم کلا کنسل شد بخاطر بی کیفتیش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH