اسمارت‌فون نوکیا C01 پلاس به‌عنوان مدل ارتقایافته نوکیا C1 پلاس معرفی شد

کمپانی HMD Global امروز از یک اسمارت‌فون پایین‌رده جدید رونمایی کرد. این دستگاه جدید نوکیا C01 پلاس نام دارد و در واقع ورژن ارتقایافته نوکیا C1 پلاس به‌شمار می‌رود. این اسمارت‌فون نه‌تنها دارای تراشه قدرتمندتری است؛ بلکه به‌همراه یک باتری بزرگ‌تر و جدیدترین ورژن از سیستم‌عامل اندروید گو روانه بازار می‌شود.

نوکیا C01 پلاس مجهز به یک نمایشگر 5.45 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس (1440 در 720 پیکسل) و حواشی ضخیم در قسمت‌های فوقانی و تحتانی نمایشگر است. حاشیه فوقانی صفحه‌نمایش از دوربین 5 مگاپیکسلی و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. در نوکیا C1 پلاس فلاش LED و سنسور دوربین در سمت مخالف قطعه گوشی قرار داشتند؛ اما کمپانی HMD Global اکنون در نوکیا C01 پلاس این المان‌ها را در همان سمت قطعه گوشی تعبیه نموده است.

نوکیا C01 پلاس از بدنه پلاستیکی با رنگ‌آمیزی آبی و بنفش، طراحی بافت‌دار جهت چسبندگی بهتر در دست کاربر و طراحی آب‌گریز برخوردار است. توان پردازشی این هندست از طریق تراشه UNISOC SC9863a به‌همراه 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. همچنین کاربران به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی گوشی تا حداکثر 128 گیگابایت خواهند بود. انرژی موردنیاز نوکیا C01 پلاس توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی قابل تعویض با قابلیت شارژ 5 واتی از طریق پورت میکرو USB تامین می‌شود. پنل پشتی گوشی از سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی به‌همراه یک فلاش LED میزبانی می‌کند.

امکانات ارتباطی در نظر گرفته شده برای این هندست شامل 2 درگاه مخصوص سیم‌کارت نانو، جک صوتی، بلوتوث 4.2، وای‌فای و پشتیبانی از اتصال LTE است. این هندست با سیستم‌عامل اندروید 11 Go عرضه شده و درون جعبه خرده فروشی آن یک عدد آداپتور شارژر و کیس سیلیکونی نیز قرار داده می‌شود. وزن نوکیا C01 پلاس معادل 157 گرم و ابعاد آن برابر با 148 در 71.8 در 9.3 میلی‌متر است. بنابراین این هندست در مقایسه با نوکیا C1 پلاس ضخیم‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

نوکیا C01 پلاس با برچسب قیمتی 6490 روبل (تقریبا 90 دلار) عرضه شده و فرآیند پیش‌سفارش آن در روسیه از طریق فروشگاه آنلاین نوکیا جریان دارد.

2 در مورد “اسمارت‌فون نوکیا C01 پلاس به‌عنوان مدل ارتقایافته نوکیا C1 پلاس معرفی شد”

  1. باید تو بازار ایران نزدیک ۳ میلیون قیمت میخوره. که اصلا و ابداً ارزش خرید نداره
    ۳ میلیون پول نقدِ مستقیم بریزید تو سطل آشغال بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH