معرفی 5 برنامه کاربردی برای کاربران واتساپ

واتساپ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان است. این برنامه ویژگی‌های زیادی داشته و البته از برخی از قابلیت‌ها نیز برخودار نیست که شاید در به‌روزرسانی‌های آینده بدان اضافه شوند. در هر صورت با استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالثی می‌توانید تاحدودی این نقص‌ها را برطرف سازید. در زیر به 5 مورد از بهترین برنامه های مکمل واتساپ اشاره می‌کنیم.

1. AutoResponder

قیمت: رایگان / 24.99 دلار

برنامه های مکمل واتساپ

با استفاده از AutoResponder می‌توانید پیام‌های شخصی‌سازی شده ایجاد کرده تا در هنگام دریافت پیامی حاوی کلمات خاصی، این پیام‌ها به‌صورت خودکار در جواب طرف مقابل ارسال شوند. مثلا می‌توانید در هنگام دریافت پیامی با محتوای “Hello”، پاسخ از پیش‌ تعیین شده خود را به‌صورت خودکار ارسال کنید.

جهت استفاده از این اپلیکیشن باید دسترسی به اعلان‌ها را مجاز کرده، هرگونه بهینه‌سازی باتری و همچنین محدودیت‌های پس‌زمینه را نیز غیرفعال کنید. در AutoResponder می‌توانید ابتدا پیام‌های خودکار خود را تست کنید. این اپلیکیشن دارای نسخه رایگان پایه و البته نسخه کامل پولی است.

2. WhatsCrop

قیمت: رایگان

برنامه های مکمل واتساپ

واتساپ تصویر پروفایل شما را به‌صورت دایره‌ای درآورده و بنابراین شاید برخی از جزئیات تصویر، نمایش داده نشوند. حال WhatsCrop آمده تا این مشکل را حل کند. WhatsCrop به شما امکان می‌دهد که تصویر خود را به‌خوبی در درون یک دایره جا داده و مثلا با استفاده از بزرگنمایی رو به بیرون، جزئیات بیشتری را در دایره موردنظر قرار دهید. در نهایت هم می‌توانید نتیجه کار را بر روی دستگاه خود ذخیره کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: آموزش حل مشکل دانلود نشدن تصاویر و ویدیوهای واتساپ

3. Sticker Maker

قیمت: رایگان

برنامه های مکمل واتساپ

در واتساپ علاوه بر گیف و ایموجی، استیکرهای گوناگونی نیز وجود دارند، اما شاید نتوانید که گزینه موردنظر خود را پیدا کنید. با استفاده از اپلیکیشن Sticker Maker می‌توانید تصویر موردنظر خود را آپلود کرده، آن را برش دهید و سپس کلید “Add to Whatsapp” را لمس کنید تا بتوانید آن را در قالب استیکر در چت‌های خود مورد استفاده قرار دهید.

4. Zedge

قیمت: رایگان / 1.22 دلار و بیشتر

برنامه های مکمل واتساپ

در واتساپ تصاویر مختلفی جهت انتخاب به‌عنوان پس‌زمینه وجود داشته و همچنین کاربران می‌توانند تصاویر خود را نیز بدین منظور مورد استفاده قرار دهند. اگر خواهان تنوع بیشتر در این رابطه هستید، آنگاه اپلیکیشن Zedge می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

پس از دانلود تصویر موردنظر می‌توانید یک چت واتساپی را باز کرده و سپس در گوشه بالا سمت راست، علامت سه-نقطه را لمس کنید. گزینه “Wallpaper” را برگزیده، پوشه “My Photos” را انتخاب، بر روی پس‌زمینه دلخواه ضربه زده و سپس کلید “Set” را لمس کنید.

5. Click to Chat

قیمت: رایگان

Click to Chat نیز یکی دیگر از بهترین برنامه های مکمل واتساپ است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بدون نیاز به ذخیره کردن شماره‌ها در مخاطبین خود، به آن‌ها پیام واتساپی ارسال کنید. فقط کافی است که اپلیکیشن را اجرا کرده و شماره موردنظر را وارد کنید. در ادامه باید کلید “Open” را لمس کرده تا یک چت واتساپی جدید به‌صورت خودکار برای شما باز شود. در اینجا می‌توانید همانند روال عادی به پیام‌رسانی بپردازید.

7 در مورد “معرفی 5 برنامه کاربردی برای کاربران واتساپ”

  1. انگاری توسعه دهنده های واتساپ خودشون ازش استفاده نمیکنن . وگرنه این همه ایرادو باید ببینن دیگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH