اسمارت‌فون نوکیا C20 پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و سیستم‌عامل اندروید Go معرفی شد

کمپانی HMD Global در ماه آوریل از اسمارت‌فون نوکیا C20 رونمایی کرد و امروز کمپانی ورژن پلاس این هندست را معرفی نمود. نوکیا C20 پلاس همانند ورژن معمولی این هندست مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11 گو ادیشن بوده و توان پردازشی آن از طریق تراشه Unisoc SC9863A تامین می‌شود. این هندست با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود. بعلاوه کاربران به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف 256 گیگابایت خواهند بود.

نوکیا C20 پلاس مجهز به بدنه یکپارچه پلی‌کربناتی با طراحی مواج سه‌بعدی است. به گفته کمپانی این سبک طراحی به افزایش استحکام و دوام هندست کمک می‌کند. این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. پنل پشتی گوشی از ماژول دوربین دایروی‌شکل شامل سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

نوکیا C20 پلاس فاقد اسکنر اثرانگشت است؛ اما به منظور آنلاک بیومتریکی دستگاه از مشخصه فیس آنلاک پشتیبانی می‌کند. بعلاوه این هندست مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و باتری 4950 میلی‌آمپرساعتی است. متاسفانه فرآیند شارژ باتری از طریق یک پورت میکرو USB با حداکثر توان 10 وات تامین می‌شود.

نوکیا C20 پلاس دارای 2 مدل رنگی مختلف شامل مشکی و آبی است. این هندست با برچسب قیمتی 699 یوانی (110 دلار/ 90 یورو) روانه بازار شده و فروش آن در چین از روز 16 ژوئن (26 خرداد ماه) آغاز خواهد شد.

2 در مورد “اسمارت‌فون نوکیا C20 پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی و سیستم‌عامل اندروید Go معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH