عکسهایی جدید از Galaxy F: صفحه نمایش QHD و بدنه فلزی

سامسونگ گلکسی F، احتمالا نسخه ویژه‌ای از گلکسی اس ۵ خواهد بود. از مشخصات احتمالی که برای این گوشی نام‌برده می‌شود صفحه‌نمایشی 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 (QHD)، آخرین نسل پردازنده شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 805، سه گیگابایت رم و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت همراه باقابلیت OIS است.

اما عجیب‌ترین شایعه در خصوص این گوشی، استفاده از بدنه فلزی به‌جای پلاستیک است.

بر اساس شایعات مطرح‌شده، احتمال وجود صفحه‌نمایشی QHD و بدنه فلزی در Galaxy F بسیار زیاد است؛ و این نشان می‌دهد که این کمپانی کره‌ای برای به دست گرفتن بازارهای جهانی تفکرات جدیدی را در سر می‌پروراند.

اما در تازه‌ترین اخبار، عکس‌هایی جدید از مدل اولیه این گوشی در فضای اینترنت منتشرشده است. این منبع خبری، پردازنده انتخاب‌شده برای گلکسی F را snapdragon 801 می‌داند اما معتقد است که در زمان عرضه رسمی این گوشی بر اساس تولیدات جدید شرکت کوالکام نسخه بعدی یعنی 805 انتخاب خواهد شد.

این خبرگزاری همچنین می‌افزاید، Galaxy F  به‌مراتب از S5 باریک‌تر بوده و دارای گودی کمتری است. همچنین احتمال اینکه طراحی این دستگاه کمی نامتقارن‌تر از آخرین پرچمدار سامسونگ باشد نیز هست.

نکته جالب دیگر از آخرین پرچمدار سامسونگ، بازهم وجود تاییدیه IP67 است. پس می‌توان امیدوار بود که گلکسی F هم در برابر گردوغبار و آب مقاوم باشد.

هم‌اکنون توجه شمارا به دیدن تصاویر منتشرشده از این گوشی در سایت phonearena جلب می‌نماییم:
galaxy f 1 galaxy f 2

1 در مورد “عکسهایی جدید از Galaxy F: صفحه نمایش QHD و بدنه فلزی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH