5 گوشی زیبای بازار را بشناسید!

beautifull-cellphones

به طور حتم طراحی، یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید یک گوشی تلفن همراه است که می‌تواند نقش به سزایی در آمار فروش و علاقه‌مندان به آن را ایفا کند. اینکه در ساخت گوشی از چه موادی استفاده شده است، وزنش چقدر است، چگونه در دست جای می‌گیرد، چه ظاهری دارد و… همگی می‌توانند تاثیر زیادی در محبوبیت یک مدل داشته باشند.

در این مقاله بر آن شدیم تا 5 گوشی زیباتر بازار که همگی در بین پرچمداران قرار داشته و به نوعی یک گوشی هوشمند هستند، برای شما معرفی کنیم تا اگر ظاهر یکی از ملاک‌های اصلی در خرید شماست،  پیکان خرید خود را به سمت آن‌ها بچرخانید! البته توجه داشته باشید که این انتخاب بر مبنای استاندارد دقیقی تعریف نشده و بیشتر بر روی نظریات شخصی استوار است، پس اگر مدل مورد علاقه شما در میان آن‌ها نیست، لطفا دلگیر نشده و در نظرسنجی انتهایی، گزینه سایر مدل‌ها را انتخاب کنید.

1- آی‌فون 5s

بی‌تردید یکی از دلایل محبوبیت گوشی آی‌فون در میان مردم، ظاهر زیبا و جمع و جور آن است که در پوششی فلزی با وزن کم قرار گرفته و با آنکه چندین سال است اپل از چنین طراحی مشابهی برای گوشی‌های هوشمندش استفاده می‌کند، اما کسی آن را خسته کننده عنوان نکرده و اکثر افراد از ظاهر زیبایش لذت می‌برند.

iphone-5s

2- اچ‌تی‌سی وان

می‌توان هر دو مدل M8 و M7 را حایز قرار گیری در این مکان عنوان کرد، جایی که به لطف بدنه فلزی صیقل خورده با طراحی خاص اچ‌تی‌سی، یک محصول لوکس را در دستان خود گرفته و از صحبت کردن با این گوشی بر خود می‌بالید!

HTC-One-M8

 

3- سونی اکسپریا Z2

ترکیب کردن دو آلیاژ دوست داشتنی فلز و شیشه در کنار بدنه مسطح، اکسپریا Z2 را تبدیل به مدلی محبوب کرده است. این محصول سونی که به تازگی گام به بازارهای جهانی گذاشته، امکانات سخت‌افزاری مناسبی را هم در کنار ظاهر جذابش گرد آورده است.

sony-xperia-z2

4- هواوی اسند P6

هرچقدر هم برخی بخواهند ظاهر این گوشی را به محصول اپل شباهت بدهند، اما بایستی بر زیبایی فوق‌العاده آن صحه گذاشت که با ضخامتی تنها 6.2 میلی‌متری با بدنه فلزی و سبک، دل‌های بسیاری را ربوده و خریداران زیادی را نصیب خویش کرده است.

huawei_ascend_p6s

 

5- ال‌جی G3

این گوشی پرچمدار که تنها چند روز از زمان تولدش می‌گذرد، طراحی منحصر به فردی دارد و با آنکه میزان استفاده از فلز در این گوشی کم بوده و بیشتر از پلی‌کربنات در ساختش بهره گرفته شده است، اما بسیار خوش دست بوده و وجود کلیدهای اصلی در پشت دستگاه، ظاهر آن را منحصر به فرد کرده است.

lg-g3

به طور حتم گوشی‌های زیبای دیگری نیز در بازار وجود دارند، اما این پرچمداران به طور قطع در بین آن‌ها قرار می‌گیرند. حال شما نظر بدهید، کدام گوشی را زیباتر می‌دانید؟!

[polldaddy poll=8107414]

32 در مورد “5 گوشی زیبای بازار را بشناسید!”

  1. سلاممممممم..ممنون از سایت و مطالب خوبتون.
    اول از همه آیفون 5sقشنگ تره و سونی و اچ تی سی هم عالین…

  2. من تا حالا چندین گوشی رو استفاده کردم
    SAMSUNG Galaxy Note N7000
    SAMSUNG Galaxy Note N7100
    SAMSUNG Galaxy Note N9000

    حالا یک گوشی یا فبلت جدید دارم
    SAMSUNG Galaxy Mega 6.3 I9200
    هیچی این نمیشه .. لذت و تازگی داره همیشه … شیک شیک

  3. سلام به
نظرمن بایدالجی مدل ال70رامیذاشتید.؛
پیشنهادمیکم ببینیدش؛نسبت ب قیمتش اولین گوشیه برتره؛

  4. صد در صد 5s از همه زیباتره بعد از اون m8 و z2
    در m8 اون قسمت مشکی زاید پایین صفحه نمایش ترکیب گوشی رو به هم ریخته وگرنه زیباییش با 5s برابره

  5. چرا آقای گلکار اینقدر اسرار دارند همه چیز در جای خودش پرسیده بشه؟؟؟؟؟
    بد نیست ولی کم کم داره توی ذوق میزنه.
    البته سایت محشری دارید

  6. سلام اقای گل کار می دونم که کاملا این موضوع من با این مقاله بی ربطه ولی خواهشا جواب بدید این اکانت google چیه چطور بسازم این همون gmail نیست ایا برای وصل شدن بهش به گذر از تحریم نیاز دارم

  7. یعنی لومیا اصلا گوشی زیبا نداره اتفاقا گوشیاش از همه زیباتره.
    بهتر بود مینوشتین زیباترین گوشی ها,غیر از ویندوزفون که همشون زیبان.
    درست نمیگم؟؟

  8. باعرض سلام وخسته نباشید خدمت اقای گلکار اگر براتون مقدور هست ارزش خرید گوشی لومیا 1520 رو نسبت به گوشی جی 2 و وان مکس ویا گوشیهای خوب دیگر برسی کنید متشکرم

    1. پیمان گل‌کار

      سوالات مربوط به خرید را لطفا در بخش مربوطه بپرسید
      برای خرید هم بایستی اولویت‌ها مشخص باشه تا امکان معرفی بهترین‌ها فراهم بشه وگرنه این مدل‌ها هر کدام در بخشی، بهترین هستند!

  9. یک سوال :چرا خبری از گوشی هایی مثل lumia 1520 نیست؟؟؟
    یعنی پی6 سر تره؟؟؟؟
    آیا مقاله بدون جبهه گیری نوشته شده؟

    1. شما واقعا ظاهر لومیا 1520 گنده رو با گوشی ظریف هواوی مقایسه میکنی!!!! اتفاقا اگر لومیا رو میذاشتن مقاله جهت دار میشد چون در تیتر نوشته که زیبااااااترین گوشیها ، نه بهترین گوشیها!
      به نظر من انتخابهای خیلی خوبی از نظر ظاهری شده

      1. کی گفته لومیا 1520زیبا نیست اتفاقا از زیباترین گوشیای بازاره شماهم تمام حرفاتون باتعصب میزنید البته من قبول دارم ایفون از لومیا خوشگل تره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH