جدیدترین به روزرسانی پرندگان خشمگین، آماده دریافت است!

Angry-Birds-Spaceredplanet-e1344108652235

بازی Angry Birds یکی از محبوب ترین بازی‌های چند سال اخیر است. اما این اواخر، دیگر برای بیشتر کاربران تکراری شده، گویا خود شرکت تولید کننده نیز به این قضیه پی برده است و پی در پی، به روزرسانی‌های جدیدی برای این بازی منتشر می‌کند.

اولین باری که نسخه Space این بازی به روزرسانی را دریافت کرد، 35 مرحله جدید به مراحل آن اضافه شد تا شاید دل کاربران را دوباره به دست بیاورد. در ورژن 2.0 این بازی نیز 50 مرحله جدید دیگر اضافه شد، اما همچنان آمار استفاده کاربران از این بازی در حال کاهش بود.

امروزه پرندگان خشمگین تبدیل به یک تجارت جهانی شده‌اند. به طوری که حتی روی لیوان‌ها و نوار چسب‌ها نیز می‌توان تصویر این پرندگان دوست داشتنی رامشاهده کرد. اما این بازی به حدی اعتیاد آور است که اگر شروع به بازی کردن کنید، دیگر نمی‌توانید بی‌خیال آن شوید و همه سعی خود را خواهید کرد که این عنوان را تمام کنید و در واقع آن وقت هست که می توانید یک نفس راحت بکشید!

اما اگر شما همچنان یکی از طرفداران پر و پا قرص این بازی هستید، باید از شنیدن این که به روزرسانی جدیدی منتشر شده است، خوشحال شوید. در این به روزرسانی 40 مرحله جدید به مراحل بازی اضافه شده است که شرکت تولید کننده امیدوار است بتواند نظر کاربران را دوباره به خود جلب کند.

شما می‌توانید آخرین نسخه این بازی را از پلی استور و اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH