“دو کشته” در چین برای نجات دادن “یک” تلفن همراه!

این داستان از آنهایی است که باورش غیر ممکن به نظر می‌رسد.

طبق South China Morning Post، یک زن در شهر شنشیانگ چین، زمانی که قصد استفاده از توالت داشته است، تلفن جدید و گرانش با قیمت 320 دلار را از دست می‌دهد، اما ظاهرا قرار نبوده که این تلفن به همین راحتی‌ها در چاه افتاده و این خانم از خیرش بگذرد.

پس از افتادن تلفن، همسر این خانم به سمت چاه رفته و تلاش به نجات تلفن می‌کند، اما در اثر گاز گرفتگی از هوش می‌رود. پس از آن مادر همسر این خانم به داخل سرازیر شده و ایشان هم در اثر بوی تعفن و گاز جان خود را از دست می‌دهد. خود صاحب تلفن نیز دچار همین سانحه شده و آسیب می‌بیند. پس از آن پدر همسر صاحب تلفن دو تا از همسایه‌ها را خبر کرده و از آنها کمک می‌خواهد.

در آخر با یک طناب شش فرد گرفتار به بیرون کشیده می‌شوند و همسر و مادر همسر این خانم جان خود را از دست می‌دهند و خود صاحب تلفن و همسایه نیز تحت مراقبت‌های ویژه قرار می‌گیرند.

دکتر می‌گوید که علت مرگ آن دو، خفگی بوده است. این افراد درون چاه تا زانو و به مدت 5 دقیقه غرق در مدفوع بودند. طبق گفته‌های شاهدین عینی، هر دوی آنهایی که جان خود را از دست داده‌اند، هنگام بیرون کشیده شدن علائم حیاتی داشتند، اما از آنجایی که آمدن آمبولانس یک ساعتی طول می‌کشد، آن دو دوام نمی‌آورند.

pit

4 در مورد ““دو کشته” در چین برای نجات دادن “یک” تلفن همراه!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH