سامسونگ گلکسی S21 FE از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد

با وجود شایعات مطرح شده پیرامون احتمال به تعویق افتادن زمان رونمایی از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE فرآیند دریافت تائیدیه توسط این هندست به شکلی مطلوب جلو می‌رود. گواهینامه آژانس رگولاتوری 3C چین استفاده دستگاه سامسونگی با شناسه SM-G9900 از آداپتور شارژر Samsung EP-TA800 را تائید می‌کند. شناسه SM-G9900 متعلق به ورژن محلی گلکسی S21 FE است. این شارژر با حداکثر توان 25 وات عمل نموده و اکنون مدت‌هاست که در بازار قابل سفارش است. شارژر مذکور به‌همراه سری گلکسی نوت 10 در دسترس مشتریان قرار گرفت. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا این شارژر درون جعبه خرده فروشی اسمارت‌فون گلکسی S21 FE نیز گنجانده خواهد شد یا خیر.

هندست فعلی گلکسی S20 FE به‌همراه یک شارژر 15 واتی (از زمان عرضه سری گلکسی S10) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اما اکنون پرسش اساسی این است که آیا سامسونگ اساسا گلکسی S21 FE را همراه با آداپتور شارژر عرضه خواهد کرد؟ شایان به ذکر است که گلکسی S20 FE نیز از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما بهره‌مندی از این قابلیت مستلزم استفاده از آداپتور شارژ مناسب است (این هندست از استانداردهای USB Power Delivery و PPS نیز پشتیبانی خواهد کرد).

گلکسی S21 FE احتمالا همانند مدل نسل قبلی خود از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد؛ بنابراین شارژدهی باتری این 2 هندست احتمالا با یکدیگر قابل مقایسه خواهد بود. ورژن 5G گلکسی S21 FE مجهز به تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 888 خواهد بود؛ در حالی‌که عرضه ورژن مجهز به تراشه اگزینوس کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد (حتی نسخه 4G اسمارت‌فون گلکسی S21 FE نیز با تراشه اسنپ‌دراگون به بازار عرضه خواهد شد).

تصاویر شارژر 25 واتی سامسونگ با شناسه EP-TA800

این هندست مجهز به 6 یا 8 گیگابایت رم بوده و با وجود یک نمایشگر 6.41 اینچی سوپر آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی از اندازه‌ای کمی کوچکتر نسبت به گلکسی S20 FE برخوردار است. بر اساس تصاویر لو رفته این اسمارت‌فون از الگوی طراحی مشابه با سری گلکسی S21 استفاده خواهد کرد.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی S21 FE از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH