شیائومی روی توسعه اسمارت‌فون می میکس 4 با دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند

کمپانی شیائومی با عرضه نخستین اسمارت‌فون تاشو خود در اوایل سال جاری، برند می میکس را مجددا احیاء کرد. در صورت صحت شایعات اخیرا منتشر شده انتظار می‌ر‌ود که به‌زودی شاهد عرضه یک اسمارت‌فون سنتی‌تر از خانواده می میکس باشیم.

بر اساس شایعات کمپانی شیائومی روی توسعه اسمارت‌فون می میکس 4 با طراحی تمام‌صفحه کار می‌کند

وبسایت MyDrivers به نقل از پایگاه اینترنتی GSMArena گزارش می‌دهد که کمپانی شیائومی روی یک اسمارت‌فون پیشرفته با جایگاهی برتر از گوشی می 11 اولترا کار می‌کند. این هندست تحت‌عنوان شیائومی می میکس 4 روانه بازار شده و مجهز به برخی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های موبایلی خواهد بود.

بر اساس شایعات اسمارت‌فون می میکس 4 ادامه‌دهنده میراث نخستین مدل‌های سری می میکس بوده و از الگوی طراحی تمام‌صفحه با حواشی یکنواخت در اطراف نمایشگر بهره خواهد برد. اما شیائومی در عوض استفاده از طراحی کشویی یا مکانیسم پاپ‌آپ برای دوربین سلفی به سراغ فناوری دوربین زیر نمایشگر خواهد رفت. با این‌حال استفاده از این فناوری پیشرفته دوربین برخی پیامدهای منفی را به‌دنبال خواهد داشت. شیائومی با استفاده از یک پنل فول اچ‌دی پلاس در عوض +Quad-HD به‌دنبال ایجاد نوعی توازن در این عرصه است. هنوز مشخص نیست که آیا نمایشگر هندست از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

با این‌حال شایعات اخیر از به‌کارگیری تراشه رده بالای کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 888 و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در بستر سیم حکایت دارند. دسترسی کاربران به چنین امکاناتی ظاهرا مستلزم پرداخت هزینه هنگفتی خواهد بود. شیائومی می 11 اولترا با برچسب قیمتی خرده فروشی 1199 پوند در بریتانیا عرضه شد و شیائومی می میکس 4 نیز احتمالا با قیمت‌گذاری به‌مراتب گران‌تر روانه بازار می‌شود. این پدیده بدان معناست که یکی از بهترین هندست‌های سال 2021 احتمالا جزو گران‌قیمت‌ترین مدل‌های موجود در بازار به‌شمار خواهد رفت.

2 در مورد “شیائومی روی توسعه اسمارت‌فون می میکس 4 با دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند”

  1. شیائومی بجای بالا بردن کیفیت میره سراغ چیزای دیگه دوربین زیرنمایشگر به چه دردی میخوره؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH