همه چیز در مورد توکن فگ یا FEG Token

توکن‌ها به دلیل ساده‌تر بودن شروع کار و عرضه خود، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. استفاده از بسترهای جدید و کم هزینه بایننس هم دلیل دیگری است که بسیاری از فعالان این حوزه به سمت راه اندازی توکن‌های خود بر روی بسترهای متفاوت بایننس روی آورده‌اند.

FEGToken یا همان رمز ارز FEG در تاریخ 3 مه 2021 بر روی بسترهای بایننس اسمارت چین و اتریوم راه اندازی شد. تعداد کل توکن‌های FEG به میزان 100.000.000.000.000.000 واحد یا 100 کوادریلیون است. این توکن بر روی استاندارد BEP20 بر روی شبکه بایننس فعال شده است.

به گفته خالقین و توسعه دهندگان توکن فگ، این توکن یک پروتکل عادلانه است، یعنی بدون پیش فروش و سرمایه گذار عرضه شده است و سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این توکن توسط خود تیم توسعه دهنده تامین شده و کل پروژه به طور کلی متعلق به مردم و جامعه رمزارزهاست.

حجم معاملات روزانه این توکن 1.74 میلیون دلار است. صرافی OKEx با سهم 81 درصدی از معاملات فک، هم اکنون فعال‌ترین صرافی دنیا در زمینه معاملات این توکن تازه وارد است.

اینطور که تیم سازنده اعلام کرده است، توکن فگ در زمینه موسسات خیره و کمک به آنها فعالیت خواهد کرد. از جالبترین ویژگی‌های فگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 1 درصد از مالیات بعد از هر معامله به دارندگان آن تعلق می‌گیرد و یک درصد دیگر از توکن‌ها می‌سوزد! طبعیتا سوختن توکن‌ها کمک می‌کند که قیمت فگ بالاتر رود!
  • روش فگ به نوعی است که افراد را به هولد کردن و نگهداری آن تشویق می‌ کند وهمین باعث کاهش عملیات‌های اضافه می‌شود.
  • بیش از نیمی از توکن‌ها، قبلا سوزانده شده‌اند!

از کجا فگ (FEG) بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش ارزها و توکن های مختلفی می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید فگ تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون فگ به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر اولین پلتفرم همتا به همتا که توکن FEG را در ایران عرضه می‌کند، اپلیکیشن ارزیف بوده که به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی فگ نیز در آنجا بشوید. پس اگر به توکن فگ علاقه مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

3 در مورد “همه چیز در مورد توکن فگ یا FEG Token”

  1. یه حرکت جالبی که میشه زد اینه که هر توکن یا ارز جدیدی اومد برید یه مقداری حتی اگه کم هم بگیرید یهو دیدی صبح بیدار شدینن میلونر شدین

    5
    29

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH