تصاویر رسمی از اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ منتشر شد

بر اساس گمانه‌زنی‌های متعدد مطرح شده تا به امروز اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فولد 3 احتمالا مجهز به دوربین زیر نمایشگر برای صفحه‌نمایش تاشو داخلی خود است. اما تصاویر جدید و ظاهرا رسمی از این هندست که امروز منتشر شده است؛ این فرضیه را رد نموده و به وضوح نشان‌دهنده نمایشگری با حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی است. این دوربین در موقعیتی کاملا مشابه با گلکسی زد فولد 2 تعبیه شده است.

تصویر زیر موید این واقعیت است که گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد؛ اگرچه این قلم احتمالا یک S Pen مخصوص خواهد بود. بر روی قلم نمایش داده شده در تصویر فوق عبارت “Fold Edition” به‌صورت لیزری حک شده است. همچنین آرایه دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی دستگاه به چشم می‌خورد. این پیکره‌بندی در مقایسه با نمونه موجود در اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا یا حتی مدل‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس بسیار معمولی‌تر به‌نظر می‌رسد. ظاهرا هیچ‌کدام از 3 دوربین فوق از نوع پریسکوپی نیستند؛ لذا می‌توان حدس زد که پیکره‌بندی دوربین با الگوی مورد استفاده در هندست سال گذشته گلکسی فولد 2 شباهت بسیار زیادی داشته و شامل لنزهای عریض، فوق‌عریض و تله‌فوتو با بزرگنمایی 2 یا 3 برابری خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که ضخامت این هندست در وضعیت تا شده نسبت به مدل نسل قبلی کاهش یافته است؛ اما با توجه به زاویه ثبت تصویر نمی‌توان در خصوص وجود شکاف نمایشگر با اطمینان اظهارنظر کرد. در تصویر بعدی گلکسی زد فولد 3 در کنار گلکسی زد فلیپ 3 قرار گرفته است. از آن‌جا که این تصویر یک نمونه تبلیغاتی و رسمی به‌نظر می‌رسد؛ لذا استفاده از نام فلیپ 3 نیز مورد تائید قرار می‌گیرد. ظاهرا سامسونگ به‌دنبال همتراز نمودن نسل‌های سری زد فولد و زد فلیپ است.

هندست تاشو کوچکتر سامسونگ دارای الگوی رنگ‌‌آمیزی 2 رنگ، سیستم دوربین دوگانه و نمایشگر خارجی با اندازه بسیار بزرگتر (و در نتیجه کاربردی‌تر) خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که قاب دستگاه از جنس فلز بوده و قسمت‌های شیشه‌ای بر روی آن تعبیه شده‌اند.

هر 2 هندست گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا در جریان رویداد Unpacked آینده سامسونگ معرفی خواهند شد. این رویداد در اوایل ماه آگوست برگزار خواهد شد.

2 در مورد “تصاویر رسمی از اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ منتشر شد”

  1. غلامعلی میرزاقلی خانی

    همش فکرم درگیر اینه اینکه گوشی تاشه به چه کاری میاد ؟؟؟؟؟ مگه اینه لوازم ارایشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH