بازی GTA V با گرافیکی خارق‌العاده، برای کنسول‌های بازی و کامپیوترها منتشر می‌شود!

gta5

سری بازی‌های GTA یکی از محبوب ترین بازی‌ها در میان کاربران به شمار می‌روند که از فروش خوبی نیز برخوردار هستند. تا کنون نسخه‌های متفاوتی از این بازی منتشر شده است که تمام آن‌ها دوستداران بازی‌‌های رایانه‌ای را شیفته خود کرده‌اند. چندی پیش نیز نسخه V این بازی برای برخی کنسول‌ها منتشر شد که مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. اما از همان زمان کاربران PC چشم به راه این بازی بر روی کامپیوتر خود بودند. سرانجام امروز راک استار در کنفرانس E3 مدعی شد که در پاییز امسال این بازی برای Xbox one ،PlayStation 4 و PC به طور رسمی منتشر خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های ممتاز بازی‌های GTA که به طور کامل Grand Theft Auto گفته می‌شود، این است که کاربر در محیط بازی کاملا آزاد است و می‌تواند هر کاری که دوست دارد، انجام دهد. برای مثال کاربر قادر است مراحل بازی را پشت سر بگذارد، به گردش در شهر بپردازد و یا در دریا قایقرانی و شنا کند.

به هر حال قرار است که در پاییز امسال علاوه بر کنسول‌های بازی نسل جدید، کامپیوتر‌ها نیز میزبان این بازی محبوب باشند که این امر می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در آمار فروش این شرکت داشته باشد.

همچنین راک استار قول داده است که ساختار گرافیکی و فنی بازی نیز بهبود قابل مشاهده‌ای پیدا کند. آیا شما نیز مانند ما منتظر این بازی دوست داشتنی با چنین گرافیک خیره کننده‌ای بودید؟

5 در مورد “بازی GTA V با گرافیکی خارق‌العاده، برای کنسول‌های بازی و کامپیوترها منتشر می‌شود!”

  1. شاهکار کرده کلا راک استار بره جمع کنه کلا شرکتش رو تا وقتی Watch dog و یو بی سافت هست هرگز این بازی رو بازی نخواهم کرد !

  2. سلام آقای گلکار اگه میشه مقایسه ای بین xperia sp با htc one x رو بکنید تو هیچ جایی نیست اگه قرار بدید خیلی خوب میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH