تمام اطلاعات و شایعات منتشر شده در رابطه با بازی Fable ۴

Fable 4 همانی است که تمام دوستداران بازی‌های سبک نقش‌آفرینی، حسابی منتظر آن هستند. تاکنون مقالات متفاوتی درباره شایعات و اطلاعات مربوط به این بازی از سایت‌های، خارجی یا ایرانی منتشرشده است.
اما ما در این مقاله، تمام اطلاعات به‌دست‌آمده تاکنون را جمع‌آوری کرده‌ایم و تمام آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

تریلر بازی

اول از همه، اولین تریلر فاش شده استودیوی Playground را در نمایشگاه Xbox Games در ژوئیه ۲۰۲۰ ببینید.
همان‌طور که دیدید جزئیات بسیارکمی دارد و فقط یک نمایش سینمایی‌گونه از بازی است که چیز زیادی در مورد بازی نهایی نشان نمی‌دهد. به همین دلیل نمی‌توان درباره تریلر صحبت خاصی کرد و فقط انگار تریلر برای سرگرمی منتشرشده و هیچ جزئیاتی از بازی به ما نمی‌دهد.

چه زمانی منتشر خواهد شد؟

تریلر Fable ۴، فقط برای ایجاد یک هیاهو منتشر شد و می‌توان با توجه به این پیش‌نمایش گفت که بازی هنوز زمان زیادی برای تولید نیاز دارد. تاکنون، فیلم و تریلر دیگری منتشرنشده که البته جای تعجب زیادی ندارد احتمالاً، بازی هنوز به آن مرحله‌ها نرسیده است که چیزی از آن منتشر شود. اما به لطف Herve Gengler، یک طراح ارشد در بازی Fable ۴ که در Playground Games کار می‌کند، این موضوع تصور می‌شود که بازی، تا چند سال آینده منتشر نخواهد شد.
در این زمان، تاریخ دقیقی حتی در شایعات یا خبرهای دروغین منتشر نشده است، چه برسد به منابع رسمی. اما حدس‌هایی هست از اینکه شاید، در اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر شود. خود شرکت Playground Games، که توسعه‌دهنده Forza Horizon ۴ نیز هست و مدتی است که روی Fable ۴ کار می‌کند، هیچ تاریخی را منتشر نکرده و هیچ جا، تاریخی از انتشار بازی پیدا نخواهید کرد.

 

گیم‌پلی بازی چگونه است؟

شایعات زیادی درباره این موضوع وجود دارد. اما، قطعاً بازی در سبک نقش‌آفرینی (RPG) است. در این خط داستانی و در این نسخه از بازی، شما چند سیاره به‌غیراز زمین در اختیار دارید و می‌توانید با پورتال به آن‌ها بروید! همچنین در این نسخه جادوی بیشتری جایگزین سلاح‌های قرون‌وسطی شده است.
حدس زده‌شده که احتمالاً بازی، بخش چندنفره آنلاین هم داشته باشد که احتمالاً یک اکتشاف چندنفره است. Fable 4، یک بازی Open World (جهان باز) خواهد بود. گفته می‌شود از نسخه‌های قبلی جهان بزرگ‌تری دارد. همچنین، گفته‌ شده که بازیکنان می‌توانند به‌جای تلاش برای قهرمان شدن، آن را رها کرده و به ساخت ساز شهرها در بازی بپردازند! ازاین‌رو که این بازی، یک بازی تاریخی است احتمالاً باشخصیت‌های زیاد و خصوصیات اخلاقی متنوعی پیش رو خواهیم بود.

 

fable 4

 

Fable ۴ از موتور بازی Forza استفاده خواهد کرد

البته زمانی که سازندگان بازی Forza، پشت این بازی باشند؛ این امر جای تعجب ندارد. مایکروسافت چند وقت پیش یک عنوان شغلی، در اوایل سال ۲۰۲۱ که برای یک مهندس نرم‌افزار، در استودیو Turn10, برای کار روی موتور Forza Tech را اعلام کرد.
در توضیحات این عنوان شغلی آمده بود: موتور Forza Tech، مجموعه‌ای از ابزارها و خطوطی است که در هر دو عنوان Forza Motorsport و Forza Horizon, استفاده خواهد شد. همچنین، اضافه کردن ویژگی‌های جدید مانند raytracing, برای پشتیبانی از کنسول‌های نسل بعد و در حال غنی‌سازی مجموعه‌ای از ابزارها، برای پشتیبانی از اکشن RPG در Fable هستیم.

 

شایعات مربوط به بازی

شایعه شده است که چندین فیلمنامه‌نویس از Batman: Arkham Knight به Playground Games پیوستند تا طبق گزارش VGC، در مورد Fable ۴ کار کنند. همچنین گفته شده است که از آگوست ۲۰۱۹، Kim MacAskill، Martin Lancaster و Raig Owens نویسنده ارشد فیلم Arkham Knight، همه در این پروژه حضور دارند.

یک ویدیو درباره Fable ۴ از یک منبع تأیید نشده منتشر شده که ظاهراً مروری کوتاه بر تنظیمات و ساختار Fable ۴ دارد. البته ویدیو بعداً از روی اینترنت پاک شد.
اما مطلب کلی در آن ویدیو:
  • بازی از نماهای اول شخص و سوم شخص برخوردار خواهد بود.
  • اسلحه‌ها از بین رفته‌اند.
  • می‌توان از انجام خط داستانی چشم‌پوشی کرد (همان‌طور که قبل‌تر گفتیم)
  • ساختن شهرها توسط بازیکنان
  • وجود قسمت چندنفره در بازی
  • سفر در زمان و سفر بین سیارات

سفر بین سیارات؛ کاملاً قابل‌قبول است. آمده که آلبین و شفق قطبی، توسط یک سیارک که به خواست یک پادشاه دیوانه که قصد حمله داشته، نابود شدند. شما در آینده‌ای دور، ظاهراً شخصیتی را بازی می‌کنید که در مرحله‌ای که بشریت، دوباره به تمدنی مانند قرون‌وسطی رسیده است به سر می‌برد.
این موضوع کمی عجیب و اندکی احمقانه است، اما این اتفاق، می‌تواند دست استودیو بازی‌سازی پشت این عنوان را باز کند و خیلی از مشکلات را حل کند. این‌ها، تماماً شایعاتی بود که درباره این بازی منتشرشده است. خود تریلر رسمی بازی، تقریباً تنها منبع مطمئن دراین‌باره است. تریلر بازی هم خبر از جهانی نو و تازه می‌دهد. یک شروع جدید، برای بازی Fable.

1 در مورد “تمام اطلاعات و شایعات منتشر شده در رابطه با بازی Fable ۴”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH