آیا سونی بیش از پیش از پردازنده مدیاتک استفاده خواهد کرد؟ شواهد چنین می‌گویند

gsmarena_001

مدیا تک را می‌توان انتخاب سازندگانی دانست که علاقه به تولید هوشمندهای ارزانقیمت اما قدرتمند دارند. کمپانی‌هایی چون هواوی، آلکاتل، لنوو، ایسر، ویوو، زولو و اوپو برخی از آن کمپانی‌هایی هستند که در دستگاه‌هایشان از پردازنده‌های مدیا تک بهره می‌برند. حالا این سازنده چیپ چینی می‌خواهد برای وسیع‌تر کردن فهرست مشتریانش برخی از نام‌های بزرگ را هم به خانواده خود اضافه کند.

یکی از این نام‌ها سونی است که پیش از این در سونی اکسپریا C از پردازنده چهار هسته‌ای MT6589  مدیا تک استفاده کرده است. حالا و طبق اطلاعات منتشر شده از برخی از منابع تایوانی، سونی تصمیم دارد حداقل پنج اسمارتفون مجهز به  MediaTek SoC را سال 2015 روانه بازار کند. احتمال دارد که تمام این هوشمندها از 4G پشتیبانی کنند و این نشان می‌دهد که از میان رده تا بالا رده خواهند بود.

با افزایش تعداد کمپانی‌هایی که به جای ویژگی‌ها بر سر قیمت رقابت خواهند کرد، شاهد این خواهیم بود که کمپانی‌های بزرگ، بیش از پیش از پردازنده‌های مدیا تک در محصولات آینده‌اشان بهره ببرند.

اضافه شدن نام‌های بزرگی چون سونی به خانواده مدیا تک، قطعا به نفع این سازنده چینی خواهد بود، اما این پیوستگی چه بر سر نام‌های بزرگ خواهد آورد، باید منتظر بود و دید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH