معرفی پوشش ضد انعکاس جدید برای تلفن‌های همراه

gorilla

شاید یکی از موارد آزاردهنده در مورد تلفن‌های همراه، وقتی است که زیر نور آفتاب قرار می‌گیرند. انعکاس نور خورشید در صفحه نمایش، می‌تواند به راحتی مانع دیدن آن شود. به تازگی شرکت کورنینگ، سازنده شیشه‌های معروف به گوریلا که در گوشی‌هایی مانند آی‌فون 5 مورد استفاده قرار می‌گیرند، روی نوعی پوشش ضد انعکاس برای تلفن‌های همراه کار می‌کند، تا با این مشکل مقابله کند.

شرکت کورنینگ، این پوشش جدید را در نمایشگاه کامپیوتکس امسال معرفی کرد. این پوشش خود صفحه نمایش نیست، بلکه با تکنولوژی Zero Air Gap روی صفحه نمایش گوشی گذاشته می‌شود تا بخش اعظمی از انعکاس‌ها را خنثی کند و گوشی شما را یه یک ابزار لذت‌بخش‌تر مبدل کند. این پوشش روی هر دو طرف شیشه قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید این پوشش را در تصویر زیر که به صورت یک دایره نمایان شده، مشاهده کنید.

corning-glass

کسانی که در عمل این پوشش جدید را دیده‌اند، مدعی هستند که این پوشش بسیار موفق عمل می‌کند. نوت‌بوک جدید Lenovo، اولین دستگاهی خواهد بود که از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد.

در مورد گوشی‌های شرکت اپل شک و تردید زیادی وجود دارد که آیا از این نوع پوشش استفاده خواهد کرد یا خیر، چرا که شایعات، پیرامون استفاده این شرکت از پوشش سافایر است. در هر دو صورت، ما شاهد به کارگیری پوشش ضد‌ انعکاس بسیار قوی در گوشی‌های نسل بعد اپل خواهیم بود.

1 در مورد “معرفی پوشش ضد انعکاس جدید برای تلفن‌های همراه”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH