xbox-live-gold-and-xbox-game-pass

تفاوت Xbox Live Gold و Xbox Game Pass در چیست؟

Xbox Live Gold و Xbox Game Pass اهمیت زیادی برای گیمرهایی دارد که علاقه و توانایی، خرج کردن پول را دارند. فقط با اشتراک در این دو، هر گیمری در Xbox این توانایی را دارد که در اینترنت گشت‌وگذار کند و به بازی آنلاین، در مقابل گیمرهای دیگر بپردازد. اما تفاوت بین Xbox Live Gold و Xbox Game Pass چیست؟

ما در اینجا، به شما کمک خواهیم کرد که به‌راحتی تفاوت بین Xbox Live Gold و Xbox Game Pass و حتی Xbox Game Pass Ultimate را بفهمید و بتوانید بهترین روش برای بازی کردن را انتخاب کنید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

Xbox Live Gold چیست ؟

سرویس Xbox Live Gold مبتنی بر ارتقا اشتراک شما در Xbox Live بوده که یکی از سرویس‌های شرکت مایکروسافت است. به این معنی که شما باید سرویس Xbox Live خود را ارتقا دهید و سپس به Xbox Live Gold خواهید رسید. نسخه رایگان Xbox Live به شما امکان دانلود بازی‌های جدید را که در صفحات فروشگاه و انجمن Xbox شماست، می‌دهد.

xbox-live-gold

اما باوجود Xbox Live به‌تنهایی، شما نمی‌توانید بازی‌های آنلاینی مانند: Call of Duty: Modern Warfare چندنفره را بدون پرداخت هزینه Xbox Live Gold دانلود و انجام دهید. این تنها مزیتی نیست که با Xbox Live Gold کسب می‌کنید، شما همچنین می‌توانید از تخفیف‌هایی که هر هفته روی بازی‌ها گذاشته می‌شود، استفاده کنید. به این تخفیف‌ها Games With Gold می‌گویند. همچنین می‌توانید از سرویس‌های ویدئویی مانند Netflix ،Amazon Prime Video و NowTV استریم پخش کنید.

Xbox Game Pass چیست ؟

Xbox Game Pass بسیار شبیه سرویس‌های ویدیویی است که شما پول اشتراک آن را می‌دهید و از یک سری ویدیو به صورت رایگان استفاده می‌کنید. شما در Xbox Game Pass نیز هزینه ماهیانه یا هفتگی پرداخت می‌کنید و از کتابخانه‌ای در حال گسترش از بازی‌ها، بدون پرداخت هزینه‌ای دیگر استفاده می‌کنید.

xboxgame-pass

در حال حاضر بازی‌های بسیار زیادی برای انجام دادن وجود دارد که می‌توانند از جدید‌ترین بازی‌ها تا قدیمی‌های کلاسیک متنوع باشند. برخی از آن بازی‌ها همزمان برای بازی در رایانه شخصی و همچنین Xbox در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید زمان و مکان بازی خود را انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که در Xbox Game Pass، شما در یک کتابخانه مشترک می‌شوید و در واقع همه بازی‌ها را خریداری نمی‌کنید. با این‌ حال اگر از یک بازی بسیار لذت می‌برید و احساس می‌کنید که به صدها بازی دیگر که در دسترس دارید، نیاز ندارید؛ می‌توانید قبل از خروج از Game pass آن را با تخفیف خریداری کنید. چرخش بازی‌ها به‌صورت ماهانه است، اگرچه معمولاً مدت‌زمان قرارگیری آن‌ها بیش از یک ماه است.

 

Xbox Game Pass Ultimate

Xbox Game Pass Ultimate ترکیبی از هردو سرویس Xbox Game Pass و Xbox Live Gold است که مزایایی همچون تخفیف‌های Games With Gold و بهترین خدمات هر دو اشتراک را ترکیب کرده است.

Xbox Game Pass Ultimate

تعدادی از پیشنهادات و تخفیف مقدماتی برای Ultimate وجود دارد؛ به این معنی که در ماه اول یا گاهی اوقات تا سه ماه فقط با یک دلار، بازی موردنظر را دریافت کنید که برای زمانی مفید است که می‌خواهید به یک عنوان انحصاری برای Xbox بپردازید.

این توضیحات احتمالا باید تمام چیزی باشد که شما درباره تفاوت بین Xbox Game Pass و Xbox Live Gold می‌خواستید بدانید. حال شما کدام را انتخاب می‌کنید؛ Xbox Game Pass یا Xbox Live Gold و یا اینکه ترکیب هردو یعنی Xbox Game Pass Ultimate؟

3 در مورد “تفاوت Xbox Live Gold و Xbox Game Pass در چیست؟”

  1. اگه اینجوری هست که کنسول ps4 حداقل بعضی از بازی هارو بدون پلاس هم میشه انلاین بازی کرد مثل فورتنایت و کالاف وارزون ولی ایکس باکس برای فورتنایت هم باید xbox gold تهیه کنیم قیمت هاش هم که به دلاره هزینه هاش خیلی بیشتر از ps4 هست واقعا

    7
    3
    1. اشکان ادیبی

      با سلام، تقریبا دوماه قبل از کامنت شما، ایکس‌باکس این قابلیت رو اضافه کرد و شما الان می‌تونید بدون هزینه اضافه از بازی‌های رایگان استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH