معرفی 5 فیلم برتر برای علاقه‌مندان به خودرو و مسابقات اتومبیل‌رانی

امروزه با پیشرفت سینما و فیلم‌های تلویزیونی، علاقه به هر سبکی از فیلم‌های ساخته شده، بین مردم درحال شکل گیری است. یکی از سبک‌هایی که بسیار هیجانی و کاربرپسند است، سبک مسابقه در بخش ماشین است. در این نوع از فیلم، بیشتر جنبه تبلیغی برای یک کمپانی ماشین‌سازی در نظر گرفته می‌شود که نشان دهنده شتاب و قدرت و ظاهر آن ماشین است. عاشق سرعت بودن و رانندگی با خودروهای روز دنیا در هر سبک ریسینگ یا آفرود، حس هیجان را به مخاطب القا می‌کند.

این مدل از فیلم‌ها آنقدری در بین مردم محبوب است که باعث شده تا بازیگران بزرگی نیز در این بخش، ایفای نقش کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی 5 فیلم ریسینگ برتر پرداخته و تماشای آن‌ها را به شما پیشنهاد کنیم. تا انتها با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

فیلم Rush

داستان فیلم راش، بازسازی رخداد مسابقه فرمول یک، در دهه 1970 بین جیمز هانت و نیکی لائودا است که در سال 1976 در یک تصادف فجیع در مسابقات فرمول یک جایزه بزرگ آلمان به شدت مجروح و تا سر حد مرگ پیش می‌رود. اما او چند هفته پس از حادثه به میادین برگشته تا دوباره خود را اثبات و در واقع یک هیجان وصف‌ناپذیر را به هواداران این سبک از فیلم‌ها، منتقل کند.

فیلم ریسینگ

امتیاز این فیلم در IMDB برابر با 8/1 است.

فیلم سرقت در 60 ثانیه

داستان فیلم سرقت در ۶۰ ثانیه ماجرای یک دزد ماهر اتومبیل به نام رندال و معروف به ممفیس است که قادرست در طی حداکثر ۶۰ ثانیه هر اتومبیلی با هر سیستم امنیتی را سرقت کند. او طی سالیان طولانی از همین راه زندگی را سپری کرده و خرج خود را با اتومبیل دزدی در آورده اما اکنون به نوعی پوچی رسیده است. نقش اصلی این فیلم بر عهده نیکلاس کیج بوده که برای نجات جان برادرش، دست به سرقت ۵۰ خودروی کلکسیونی می‌زند. او فقط یک شب فرصت دارد تا برنامه‌ خود را عملی کند.

امتیاز این فیلم در IMDB برابر با 6/5 است.

فیلم ریسینگ شغل ایتالیایی

چارلی کروکر در پی انجام یک کار است. او که تازه از زندان خارج شده، متوجه می‌شود که یکی از دوستانش در کشور ایتالیا می‌خواهد یک کار با ریسک بالا را برای مافیا انجام دهد. دوست چارلی خیلی دور نیست؛ بنابراین چارلی مسئولیت مأموریت را به عهده می‌گیرد. او با استفاده از سه مینی‌کوپر، یک زن و شوهر از جگوار و یک اتوبوس، امیدوار است که شهر تورینو به حالت آماده‌باش برود، طلا را بدزد و فرار کند.

فیلم ریسینگ

امتیاز این فیلم در IMDB برابر با 7 است.

مجموعه سری فیلم‌های سریع و خشن

مجموعه فیلم‌های سریع و خشن که در دسته فیلم‌های سرقت رده بندی می‌شود، بسیار جذاب بوده و بازیگران مطرحی در آن، ایفای نقش کرده‌اند. سریع و خشن تاکنون، جزو بهترین فیلم‌های سبک سرقتی و ریسینگ حساب شده و طرفداران زیادی دارد و آخرین ورژن این فیلم سریع و خشن 9 است.

امتیاز سریع و خشن 9 در IMDB برابر با 5/5 است.

فیلم ریسینگ فورد در برابر فراری

در این فیلم، مت دیمون در نقش کارول شلبی (بنیان‌گذار خودروسازی شلبی و یک برند تیونینگ)، کریستین بیل در نقش کن مایلز (راننده‌ تیم فورد در مسابقات سال ۱۹۶۶) و جون برنتال در نقش لی یاکوکا (مدیر ارشد فورد موستانگ) ایفای نقش می‌کنند. این فیلم نبرد بسیار هیجانی بین دو غول خودروسازی دنیا را نشان می‌دهد که قدرت خود را به رخ هم خواهند کشید.

امتیاز فورد در برابر فراری، در IMDB برابر با 8/1 است.

4 در مورد “معرفی 5 فیلم برتر برای علاقه‌مندان به خودرو و مسابقات اتومبیل‌رانی”

    1. پدرام مقدمی

      واقعاً فیلم قشنگی بود… تقابل دو غول قدرتمند صنعت خودرو، دیدن داره و این فیلم خسته کننده نیست اصلاً

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH