اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده نوکیا در روز 20 آبان ماه معرفی خواهد شد

کمپانی HMD Global اخیرا برای تولید اسمارت‌فون پرچم‌دار نوکیا اوقات واقعا دشواری را پشت سر گذاشته است. پس از ناتوانی نوکیا 9 PureView در جلب نظر بازار، شایعات متعددی در خصوص عرضه اسمارت‌فون‌های نوکیا 9.1، نوکیا 9.2 و اخیرا نوکیا 9.3 PureView منتشر شد. با این‌حال هربار شاهد به تعویق افتادن این هندست‌ها بودیم. اما اکنون حتی روند انتشار شایعات نیز متوقف شده است.

اکنون وبسایت ITHome گزارش می‌دهد که کمپانی HMD در تدارک عرضه یک پرچم‌دار 5G است؛ هندستی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در روز 11 نوامبر (20  آبان ماه) یا همان روز مجردها در کشور چین عرضه خواهد شد. در این روز یک رویداد بزرگ خرید در چین برگزار می‌شود. این گمانه‌زنی صرفا یک شایعه محسوب نمی‌شود؛ چرا که ژانگ یوچنگ؛ مدیر واحد محصولات کمپانی HMD در چین نیز به آن اشاره نموده است.

نامبرده به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون این محصول اشاره نکرده است و از گذشته نیز هیچ اطلاعات موثقی قابل دسترس نیست؛ چرا که پروژه‌های کمپانی برای مدت چندین سال به تعویق افتاده و به تولید یک محصول حقیقی منجر نشده‌اند. این هندست احتمالا حتی از شمای نامگذاری “9.3” نیز استفاده نخواهد کرد؛ چرا که HMD از این گزینه نیز عبور کرده است.

ژانگ یوچنگ خاطرنشان کرده که اسمارت‌فون پرچم‌دار نوکیا در روز مجردها معرفی خواهد شد

اکنون هندست‌های سری X نوکیا در کانون توجهات قرار دارند. بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون نوکیا X50 به‌همراه دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و تراشه اسنپ‌دراگون 775 روانه بازار خواهد شد. به‌کارگیری سیستم اپتیکی شرکت زایس برای دوربین‌های اصلی، تله‌فوتو و فوق‌عریض، نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +1440p و نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی سایر ویژگی‌های احتمالی نوکیا X50 را تشکیل می‌دهند. این هندست در مقایسه با سایر محصولات اخیرا عرضه شده توسط کمپانی HMD بسیار قدرتمندتر است. بی‌تردید نوکیا X50 در جایگاهی برتر از گوشی‌های نوکیا X10 و نوکیا X20 قرار می‌گیرد؛ اما یک پرچم‌دار تمام‌عیار قلمداد نمی‌شود.

یکی از شایعات اخیر ادعا می‌کند که اسمارت‌فون نوکیا X70 مجهز به یک سنسور سفارشی خواهد بود؛ المانی که با همکاری واحد Nokia Technology طراحی شده است. با توجه به عملکرد دوربین سفارشی PureView در اسمارت‌فون نوکیا 9 (که حتی برند تولیدکننده دوربین آن از کسب‌وکار گوشی‌های تلفن‌همراه نیز کناره‌گیری کرد) این سناریو با وجود جذابیت به همان اندازه نگران‌کننده نیز به‌نظر می‌رسد. تا موعد انتشار اطلاعات موثق پیرامون مشخصات دقیق اسمارت‌فون پرچم‌دار نوکیا احتمالا کماکان ما‌ه‌ها زمان باقی مانده است. در گذشته با وجود اعلام مشخصات این هندست کماکان شاهد به تعویق افتادن عرضه آن بوده‌ایم.

2 در مورد “اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده نوکیا در روز 20 آبان ماه معرفی خواهد شد”

  1. نوکیا همیشه گوشیای با کیفیتی ساخته . با طراحی و امکانات خاص
    این سنسور جدید هم یه چیز خفنی میشه

  2. نوکیا هم به سرنوشت ال جی دچار میشه از وقتی اندروید اومده نتونسته خودشو باهاش وفق بده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH