شیائومی می میکس 4 با نمایشگر ثانویه در قسمت پشتی و دوربین زیر نمایشگر عرضه می‌شود

اکنون مدت‌هاست که کمپانی شیائومی روی توسعه دوربین‌های زیر نمایشگر کار می‌کند؛ اما تولیدکننده چینی هنوز موفق به عرضه هندستی مجهز به فناوری فوق نشده است. در ابتدا قرار بود شیائومی می 10 اولترا برای نخستین بار از این فناوری بهره‌برداری نماید؛ اما چنین سناریویی نهایتا عملی نشد.

بعلاوه شیائومی از به‌کارگیری دوربین زیر نمایشگر در اسمارت‌فون می 11 اولترا نیز صرفنظر کرد. اما اکنون کمپانی در تدارک عرضه شیائومی می میکس 4 است و این هندست احتمالا از فناوری دوربین زیر نمایشگر بهره‌برداری می‌کند. بر اساس اعلام یک شخص خبرچین با نام Ice Universe به‌نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی بالاخره به روش پنهان‌سازی واقعی دوربین در زیر پنل نمایشگر گجت‌ها پی برده است.

دوربین زیر نمایشگر در مواقع عدم استفاده از طریق چشم غیرمسلح کاملا غیرقابل رویت خواهد بود. با این‌حال یکی از شایعات پیشین ادعا می‌کرد که رزولوشن نمایشگر گوشی به +1080p محدود خواهد بود. بر اساس گزارشات این پنل توسط شرکت Huaxing Optoelectronics تولید خواهد شد. 

اگرچه شیائومی الگوی طراحی هندست با نمایشگر خمیده در هر 4 طرف را به ثبت رسانده است؛ اما شیائومی می میکس 4 به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها از نمونه استانداردتر نمایشگر با انحنای دوگانه استفاده خواهد کرد. شایعات پیشین از قیمت‌گذاری گران‌تر این اسمارت‌فون نسبت به شیائومی می 11 اولترا حکایت داشتند. این پدیده بدان معناست که شیائومی می میکس 4 با قیمت‌گذاری گران‌تر از 6000 یوان (930 دلار/ 790 یورو) عرضه خواهد شد. اسمارت‌فون می 11 اولترا با قیمت‌گذاری پایه 6000 یوانی روانه بازار شد (این رقم در اروپا بسیار گران‌تر و برابر با 1200 یورو بود).

تصویری از شیائومی می میکس 4 همراه با دوربین زیر نمایشگر

یک کاربر توئیتری با شناسه HoiINDI@ تصاویری از پنل پشتی دستگاه را منتشر نموده است. این تصاویر نشان‌دهنده وجود نمایشگر ثانویه در کنار دوربین هستند. اگرچه اندازه این نمایشگر در مقایسه با نمونه رویت شده در شیائومی می 11 اولترا به‌مراتب بزرگتر است. به منظور مشاهده ویدیوی مربوط به شیائومی می میکس 4 از زوایای مختلف کافیست اینجا کلیک کنید.

تصاویر شیائومی می میکس 4 که از به‌کارگیری نمایشگر ثانویه بر روی پنل پشتی دستگاه حکایت دارند

کمپانی شیائومی احتمالا از اسمارت‌فون می میکس 4 به‌همراه رابط کاربری MIUI 13 در ماه آگوست رونمایی خواهد کرد. این هندست احتمالا از فناوری فوق پهن‌باند (UWB) پشتیبانی خواهد کرد. تراشه اسنپ‌دراگون 888 و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 120 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 80 واتی سایر مشخصات دستگاه را تشکیل می‌دهند.

2 در مورد “شیائومی می میکس 4 با نمایشگر ثانویه در قسمت پشتی و دوربین زیر نمایشگر عرضه می‌شود”

  1. این برند چینی دیگه نمیدونه چیکار کنه فروش داشته باشه همش امکانات الکی میده که کاربردی نداره
    کیفیت رو ببر بالا میخریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH